Ten eerste, ik ben het helemaal met je eens. Maar, nog wel wat opmerkingen. Tuurlijk, een aantal weken inactief zijn kan, maar een aantal maanden (Of zelfs > 1 jaar!) kan naar mijn mening absoluut niet. Dan moet je als moderator zelf, of wanneer dat niet gebeurt als beheerder, zeggen, of je wordt wat actiever, of je stopt ermee.DoubleJ schreef: Mensen kunnen ook redenen hebben, dat ze een paar weken(met een paar weken bedoel ik hooguit een week of 5 - 6) niet beschikbaar zijn.
Men moet respecteren dat men door persoonlijke omstandigheden, even niet actief bezig kan zijn met bijvoorbeeld phpBB.nl, om na die periode de draad weer op te pakken.
Ik weet het beter @ phpBB.nl
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- desmarties
- Contacteer:
Positieve bijdrageKaza schreef:Het is een metafoor maar ook struisvogels steken hun kop in het zand!

Ik merkte het volgende op bij een eerdere post:
Misschien een ideetje: Als de moderators merken dat een bepaalde gebruiker verstand van zaken heeft en veel goede support inbrengt geef deze dan een bepaalde status , aan te geven met bijv. een sterretje oid. Zodat we bepaalde adviezen beter op hun waarde kunnen inschatten.
Er werd in dit topic toch gevraagd om meer opmerkingen behalve alleen die tov. de moderators!?
-
Ik zal er over ophoudenStef schreef:En dat is er maar 1 van de 7 teamleden.. wat is je punt nu? Dat de moderators niet actief zijn. Je hebt zojuist aangegeven dat het om één gaat; WebSiteNet daar weten wij het fijne vanaf. Dus maak je maar geen zorgen.
Is het dan nu klaar met inactieve moderators?

Nee, ze hebben overal hun permissies en ze zijn niet gebonden aan 1 forum.Queen_Butterfly schreef:wat ik me afvroeg, heeft elke mod een eigen ding waar hij of zij op modereerd (dus een room) of is het een gezamelijke taak dat iedereen berichten uit elke room beantwoord?
Ik ben bang dat daar alleen nog maar meer gezeur over bestaat, hopelijk komt er een goede karma modificatie in phpBB3 dat we die erop kunnen zetten. Maar dat ligt aan Paul..desmarties schreef:Misschien een ideetje: Als de moderators merken dat een bepaalde gebruiker verstand van zaken heeft en veel goede support inbrengt geef deze dan een bepaalde status , aan te geven met bijv. een sterretje oid. Zodat we bepaalde adviezen beter op hun waarde kunnen inschatten.

3.2 is de toekomst 8)Stef schreef:Nee, ze hebben overal hun permissies en ze zijn niet gebonden aan 1 forum.Queen_Butterfly schreef:wat ik me afvroeg, heeft elke mod een eigen ding waar hij of zij op modereerd (dus een room) of is het een gezamelijke taak dat iedereen berichten uit elke room beantwoord?
Ik ben bang dat daar alleen nog maar meer gezeur over bestaat, hopelijk komt er een goede karma modificatie in phpBB3 dat we die erop kunnen zetten. Maar dat ligt aan Paul..desmarties schreef:Misschien een ideetje: Als de moderators merken dat een bepaalde gebruiker verstand van zaken heeft en veel goede support inbrengt geef deze dan een bepaalde status , aan te geven met bijv. een sterretje oid. Zodat we bepaalde adviezen beter op hun waarde kunnen inschatten.

Mijn mening:
Toen ik hier begin dit jaar registreerde, vond ik het een heel goed forum. Goede sfeer, goed support, aardige mensen, etc.
Ik lag soms weleens overhoop met de modjes, maargoed.
Maar toen kwam er een reorganisatie in het team. Het forum ging achteruit nadat Spiky wegging. De sfeer, maar ook veel andere dingen gingen achtteruit. Inderdaad is het nu een beetje "Ojeejhhhhh, en berichtje in de mededelingen". Ik vind het ook jammer van de forum kwa forums (Show off bijvoorbeeld, jammer dat die wegging en dat het nu op een andere manier moet).
Kortom, het forum is achtteruit gegaan. Ik ben het eens met een aantal dingen in dit topic, maar sommigen reageren wel iets tè.
En dat men niks meer over de moderators willen horen, vind ik ook niet kunnen. Dat is nou eenmaal een van de grootste punten van kritiek.
Groetjes,
Een zekere Salomon die het jammer vindt dat dit forum zo achteruit gaat, terwijl dat op phpbb.com niet zo is. Neem daar een voorbeeld aan!
Toen ik hier begin dit jaar registreerde, vond ik het een heel goed forum. Goede sfeer, goed support, aardige mensen, etc.
Ik lag soms weleens overhoop met de modjes, maargoed.
Maar toen kwam er een reorganisatie in het team. Het forum ging achteruit nadat Spiky wegging. De sfeer, maar ook veel andere dingen gingen achtteruit. Inderdaad is het nu een beetje "Ojeejhhhhh, en berichtje in de mededelingen". Ik vind het ook jammer van de forum kwa forums (Show off bijvoorbeeld, jammer dat die wegging en dat het nu op een andere manier moet).
Kortom, het forum is achtteruit gegaan. Ik ben het eens met een aantal dingen in dit topic, maar sommigen reageren wel iets tè.
En dat men niks meer over de moderators willen horen, vind ik ook niet kunnen. Dat is nou eenmaal een van de grootste punten van kritiek.
Groetjes,
Een zekere Salomon die het jammer vindt dat dit forum zo achteruit gaat, terwijl dat op phpbb.com niet zo is. Neem daar een voorbeeld aan!
Salomon; ik denk dat er alles over gezegd is en we hebben daar ook al antwoord op gegeven. Hetzelfde roepen heeft geen zin.Salomon schreef:En dat men niks meer over de moderators willen horen, vind ik ook niet kunnen. Dat is nou eenmaal een van de grootste punten van kritiek.
Team is dus de moderators, kun je me daar dan even enkele voorbeelden naar me toe PB'en. Bedankt.obiewan schreef:Ik doel op het team........ waarvan vanzelfsprekend niet iedereen dit doet :thumb:
Goed, op 11 december komen naar aller waarschijnlijk 5 van de 8 crew leden naar de eerste phpBB.nl meeting. Vanuit dit onderwerp heb ik op het lijstje gezet:
- Moderator Team
- SupportTeam