nederlandse taal installeren
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
nederlandse taal installeren
Hallo
Ik heb een phpbb forum. http://www.fcdforum.be is de link
Heb nu besloten om de nederlandse taal op het forum te zetten, maar het lukt me niet om het juist te uploaden.
En bij toeval heb ik de engelse taal gedelete.
kan iemand me zeggen waar ik de mappen lang_dutch en subsilver moet uploaden ?
Ik heb een phpbb forum. http://www.fcdforum.be is de link
Heb nu besloten om de nederlandse taal op het forum te zetten, maar het lukt me niet om het juist te uploaden.
En bij toeval heb ik de engelse taal gedelete.
kan iemand me zeggen waar ik de mappen lang_dutch en subsilver moet uploaden ?
-
Code: Selecteer alles
Warning: init_userprefs(./language/lang_english/lang_main.php) [function.init-userprefs]: failed to create stream: No such file or directory in /opt/www/karel/web/www.fcdforum.be/includes/functions.php on line 242
Warning: init_userprefs() [function.init-userprefs]: Failed opening './language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.:/packages/php-4.3.0//lib/php') in /opt/www/karel/web/www.fcdforum.be/includes/functions.php on line 242
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /opt/www/karel/web/www.fcdforum.be/includes/functions.php:242) in /opt/www/karel/web/www.fcdforum.be/includes/page_header.php on line 474
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /opt/www/karel/web/www.fcdforum.be/includes/functions.php:242) in /opt/www/karel/web/www.fcdforum.be/includes/page_header.php on line 476
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /opt/www/karel/web/www.fcdforum.be/includes/functions.php:242) in /opt/www/karel/web/www.fcdforum.be

Laatst gewijzigd door hotrid op 06 sep 2003, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Welke foutmelding krijg je?King Nothing schreef:heb da gedownload, en in die map geplaatst, maar krijg nog steeds de foutmelding ...
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
-
-
Je hebt de map lang_english verwijderd terwijl dit nog niet mocht. Daarom krijg je die foutmelding. Zet deze map terug en de foutmelding is weg. Zet daarna de map lang_dutch waarin de nederlandse taalbestanden staan in de map language. Nu kan je in je profiel een andere taal uitkiezen en wel "Dutch".
Je kan beter (ook al is het gelukt) de lang_english laten staan, aangezien deze soms nog weleens nodig is.
Je kan beter (ook al is het gelukt) de lang_english laten staan, aangezien deze soms nog weleens nodig is.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Ah, postings hebben elkaar gekruist (te zien aan het tijdstip)hotrid schreef:zie mijn post headout
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
-
Dat doe je in de map templates/subSilver/images. Daar staat nu al een map lang_english. Hiernaast moet dus op dezelfde manier een lang_dutch map staan.King Nothing schreef:ok dat werkt.
maar waar moet ik nu de map subsilver uploaden, das dus de map met alle nederlandse knoppen.
alvast bedankt
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
-
Bij errors ja, maar als je (als ik me niet vergis) lang_englisch in functions.php aanpast naar lang_dutch kan de engelse taalmodule gewoon weg.FlorisD schreef:Je kan beter (ook al is het gelukt) de lang_english laten staan, aangezien deze soms nog weleens nodig is.

//edit
Ik vergis me niet
Laatst gewijzigd door mosymuis op 12 sep 2003, 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo,
Ik ben een nieuw forum aan 't installeren en kom ook in de knoei met het installeren van het nederlands.
Ik heb de *beide files ge-upload in de mappen die hierboven worden aangegeven (dust náást de engelse versies), maar het dropdown venster blíjft alleen maar engels aangeven. Moet ik dat misschien nog ergens 'activeren' ofzo?
* beide files = language-file & subsilver
groetekens
Dutchie
Ik ben een nieuw forum aan 't installeren en kom ook in de knoei met het installeren van het nederlands.
Ik heb de *beide files ge-upload in de mappen die hierboven worden aangegeven (dust náást de engelse versies), maar het dropdown venster blíjft alleen maar engels aangeven. Moet ik dat misschien nog ergens 'activeren' ofzo?
* beide files = language-file & subsilver
groetekens
Dutchie
Hallo Mosymuis,mosymuis schreef:Schakel de standaard taal in via je Administratiepaneel, Algemeen Beheer, Configuratie, Standaard taal en zorg er dan voor dat al je leden die taal ook kiezen in hun profiel. (of verander het voor ze in de database of via Manage Users)
Bedankt voor je reactie. Bij 'Default Language' in de Configurate heb ik de keuze uit: English en... Engelish. Ik kán daar helemaal niet op Nederlands instellen, dat is juist het probleem...

een inmiddels gefrustreerde
Dutchie