onderwerp naam

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Babbler

onderwerp naam

Bericht door Babbler » 22 okt 2006, 19:45

Support Template
  • Wat is het probleem? Is er ook een manier om een Onderwerp in naam te veranderen, dus iemand die maakt een kwetsende text bij het onderwerp als titel, en ik als beheerder vind dat nou net niet de juiste naam, maar wil dat veranderen in een nieuwe titel voor het onderwerp

hoe doe ik dat ??
Overige opmerkingen:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 22 okt 2006, 19:52

Het onderwerp aanpassen in het eerste bericht van dat topic ;)

Babbler

Bericht door Babbler » 22 okt 2006, 20:02

paul schreef:Het onderwerp aanpassen in het eerste bericht van dat topic ;)

ik bedoelde meer dat je de naam kan veranderen als beheerder die ik hier heb aangemaakt ( onderwerp genaamd = ONDERWERP NAAM )

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 22 okt 2006, 20:04

Leg is wat duidelijker uit, ik snap echt niet wat je nu bedoelt :?

Babbler

Bericht door Babbler » 22 okt 2006, 20:12

paul schreef:Leg is wat duidelijker uit, ik snap echt niet wat je nu bedoelt :?

oké ....ik als beheerder wil een onderwerp verplaatsen en een andere naam geven ...verplaatsen wil wel maar een andere naam wil alleen als het eerste post blijft staan die wordt niet mee verplaatst

ik wil het onderwerp in zijn geheel verplaatsen en een nieuwe naam geven

of gewoon simpel alleen het onderwerp een nieuwe naam geven en dan niet verplaatsen

ik heb hier een onderwerp gemaakt die heet "onderwerp naam " ....dus als ik hier beheerder was dan moet ik die toch kunnen veranderen in een andere naam ...dus van "onderwerp naam" naar een andere naam
hoe doe je dat als beheerder

Gismo1
Contacteer:

Bericht door Gismo1 » 22 okt 2006, 20:50

Babbler schreef: oké ....ik als beheerder wil een onderwerp verplaatsen en een andere naam geven ...verplaatsen wil wel maar een andere naam wil alleen als het eerste post blijft staan die wordt niet mee verplaatst

ik wil het onderwerp in zijn geheel verplaatsen en een nieuwe naam geven

of gewoon simpel alleen het onderwerp een nieuwe naam geven en dan niet verplaatsen

ik heb hier een onderwerp gemaakt die heet "onderwerp naam " ....dus als ik hier beheerder was dan moet ik die toch kunnen veranderen in een andere naam ...dus van "onderwerp naam" naar een andere naam
hoe doe je dat als beheerder
Zoals Paul zegt:
Het onderwerp aanpassen in het eerste bericht van dat topic
Als je ingelogd bent als beheerder kan je in het eerste bericht kiezen voor edit of bewerk en je past de titel aan.

Groeten

Babbler

Bericht door Babbler » 22 okt 2006, 20:57

nou ik kan me wel voor de kop schieten ................als ik dit lees inderdaad het is zo simpel mogelijk :oops:

moeilijk doen als het makkelijk kan......stom stom stom

bedankt Paul en Gismo1 :thumb:

Gismo1
Contacteer:

Bericht door Gismo1 » 23 okt 2006, 01:23

Moest je weten hoeveel van die kleine zaken ik al over het hoofd heb gezien... ik kan het niet meer optellen. ;)

Maar het zijn dan die zaken die je ook nooit meer vergeet en ik ben eigenlijk blij dat ik zovele (kleine) probleempjes heb voorgehad. Zo heb ik het geleerd met veel vallen en opstaan.

Groeten,
Peter

Gesloten