I heb nu de "whitelist" geupdate en het toevoegen van forums werkt nu, maar de "scrolling global announcement" doet nog steeds niet. De mod zelf wel, via Myadmin, maar het updaten via het configuratiescherm niet, zoals het wijzigen van de tekst van de announcement.
Eerst kreeg ik de bekende security alert, maar nu ik de whitelist geupdate heb met global_announcement en global_title en global_enable krijg ik deze fout als ik dan onderaan het configuratie-scherm in adminpanel op OK klik:
Code: Selecteer alles
CBACK CrackerTracker couldn't run the database operation correctly.
DEBUG MODE
SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'http:// .... .pdf">Tekst ...
INSERT INTO phpbb_ctracker_backup (`config_name`, `config_value`) VALUES ("global_announcement", "Tekst ...")
Line : 632
File : class_ct_adminfunctions.php
Regel 627-632 heeft dit:
Code: Selecteer alles
while ( $row = $db->sql_fetchrow($result) )
{
$sql2 = 'INSERT INTO ' . CTRACKER_BACKUP . ' (`config_name`, `config_value`) VALUES ("'. $row['config_name'] . '", "'. $row['config_value'] . '")';
if ( !$result2 = $db->sql_query($sql2) )
{
message_die(GENERAL_ERROR, $lang['ctracker_error_database_op'], '', __LINE__, __FILE__, $sql2);
Het logfile van ctracker geeft aanvallen weer op admin/admin_board.php en /admin/admin_forums.php