Ik heb onderstaande mod gebruikt geinstalleerd, alle files aangepast en in mijn admin paneel krijg ik nu de keuze een waarde in te vullen.
Limit Smilies on Posts
This hack allows you to limit the number of smilies that can appear in a post. This is configurable via the admin control panel.
Op een of andere manier maakt het niets uit want wat ik ook instel, hij accepteert er meer in de post dnan ik heb aangegeven.
als ik de sql code nogmaals in wil voeren krijg ik:
INSERT INTO `phpbb_config` (`config_name`, `config_value`) VALUES ('max_smilies', '10')
+++ Error: Duplicate entry 'max_smilies' for key 1
Ik neem aan (ik zie duplicate staan) dat deze regel er dus al in staat.
Wat te doen. Of hoe kan ik die sql regel weer verwijderen?
Limit smilies
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hoi Paul,
Ik snap er geen biet van. Ik had alle files bewerkt en daarna alles nog eens langs gelopen toen ik bemerkte dat het niet werkt. 2 uur later (moment van bezinning ofzo) alle files weer terug gezet en opnieuw alles bij langs om te checken. Nu werkt het in 1 keer. Zal toch wel iets niet goed gedaan hebben. Toch bedankt voor je reaktie.
Gr.
Ik snap er geen biet van. Ik had alle files bewerkt en daarna alles nog eens langs gelopen toen ik bemerkte dat het niet werkt. 2 uur later (moment van bezinning ofzo) alle files weer terug gezet en opnieuw alles bij langs om te checken. Nu werkt het in 1 keer. Zal toch wel iets niet goed gedaan hebben. Toch bedankt voor je reaktie.
Gr.