Over de Mod wedstrijd, dat is spijtig.
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Leuk he ik weet hoe het werkt.
Heb ik van jou geleerd Stef
Ja over de mooie modwedstrijd, beetje zonde eigenlijk als ik mag zeggen de gang van zaken!
Maar ik lig er niet wakker van :thumb:
Maar effe zonder dollen eigenlijk , als ik nu de vraag stel hoe gaan jullie het oplossen, wat vraag antwoord krijg ik dan?
Heb ik van jou geleerd Stef
Ja over de mooie modwedstrijd, beetje zonde eigenlijk als ik mag zeggen de gang van zaken!
Maar ik lig er niet wakker van :thumb:
Maar effe zonder dollen eigenlijk , als ik nu de vraag stel hoe gaan jullie het oplossen, wat vraag antwoord krijg ik dan?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Bas
- Contacteer:
Heeft iemand een banaan voor me? Of liever, 50 bananenschillen? Kan ik even voor jullie huis een paar leggen.
O, en wie wil een nieuwe phpBBWiki? 
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- Bas
- Contacteer:
*pakt spijkerschoenen van Salomon af met dikke spijkervrije handschoenen*
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
*geeft Bas aan bij de politie en krijgt spijkerschoenen terug*
Is het trouwens waar dat Bin Laden (de man die m'n 7de verjaardag zo verknald heeft) dood is gegaan aan tyfus?
Oja, wat is phpBBWiki?
Is het trouwens waar dat Bin Laden (de man die m'n 7de verjaardag zo verknald heeft) dood is gegaan aan tyfus?
Oja, wat is phpBBWiki?
Laatst gewijzigd door Salomon op 26 sep 2006, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bas
- Contacteer:
En wat is er mis met dat getal?
En mag ik nu wel een phpBBWiki maken? 
Nou eh eigenlijk niks:
http://www.phpbb.nl/profile.php?mode=vi ... le&u=10000
We zijn er stiekem allang overheen.
http://www.phpbb.nl/profile.php?mode=vi ... le&u=10000
We zijn er stiekem allang overheen.
- Bas
- Contacteer:
Dat is alleen een beschrijving van phpBB, de phpBBWiki was altijd een wiki met tutorials, beschrijvingen van mods, antwoorden op problemen en zo.Raimon schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/PhpBB
Turioals zijn er, zeker met normale nederlandse beschrijving, die idereen snapt.
Heb je niet echt een wiki voor nodig, Genoeg ideen daarover tenminste ik zelf
Beschrijving van MODs in het nederlands zijn er nu toch al? (alleen goede MODs)
Antwoorden kun je stellen op een support forum, lijkt me een wiki onnodig en niet handig.
Mensen willen meteen geholpen worden, en ja de mensheid heeft tegenwoordig geen geduld meer
En je kan niet over alle problemen artikelen maken, dat is niet te doen, daarbij hebben mensen liever one by one support.
Dat ze alles meteen snappen!
Heb je niet echt een wiki voor nodig, Genoeg ideen daarover tenminste ik zelf
Beschrijving van MODs in het nederlands zijn er nu toch al? (alleen goede MODs)
Antwoorden kun je stellen op een support forum, lijkt me een wiki onnodig en niet handig.
Mensen willen meteen geholpen worden, en ja de mensheid heeft tegenwoordig geen geduld meer
En je kan niet over alle problemen artikelen maken, dat is niet te doen, daarbij hebben mensen liever one by one support.
Dat ze alles meteen snappen!