promotie
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- MoonCatcher
promotie
Ik merk dat mijn forum een beetje stilstaat, we proberen al vanalles te doen, maar de concurentie is erg groot. he tis ook een forum met een specifiek onderwerp.
Hoe doen jullie je site promoten?
~ In a mad world, only the mad are sane ~
Re: promotie
ik denk dat je gewoon een beetje andere forums moet af gaan en kijken wat een beetje mensen trek.MoonCatcher schreef:Ik merk dat mijn forum een beetje stilstaat, we proberen al vanalles te doen, maar de concurentie is erg groot. he tis ook een forum met een specifiek onderwerp.
ik heb zelf ook een forum en bij ons kan je nieuwe albums downloaden enzo. en andere dingen nu is ons forum ook echt gericht op de music en promtie van andere dj. dat is eigenlijk een beetje me advies
- MoonCatcher
precies zoals je zeg het is bijna allemaal het zelfde misschien moet je met iets komen wat andere nog niet hebben.MoonCatcher schreef:mijn forum verschilt niet veel van de andere fora's met dit thema. Misschien doe ik wel te veel aan mijn forumen als ik een download neer ga zetten....laat ik dat maar niet doen
wij hebben daar bij ook prijs vragen met kleine prijsjes enzo.
maar wij kunnen promotie maken op de radio die wij zelf presenteren.
neem anders eens een kijkje bij ons misschien kom je op een idee !!!
mischien heb je hier iets aan : http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=25
Ook moet je even stilstaan bij SEO van je site.
Verder ben ik ook een ramp als het op bezoekers aankomt
suc6
Ook moet je even stilstaan bij SEO van je site.
Verder ben ik ook een ramp als het op bezoekers aankomt

suc6
- MoonCatcher
http://www.google.nl en daar in dat tekstvak SEO intypen, dan vind je wat links, en daar zal best wat informatie bijstaatn van wat het is 

- MoonCatcher
SEO staat voor search engine optimalising (sorry voor spelfouten)
Wat betekend dat je je site/ forum makkelijker/beter toegankelijk wilt maken voor bots (zoekbots) zodat je hoger en meer in google,msn,yahoo,... komt te staan. Wat natuurlijk meer bezoekers oplevert. Je moet sowieso gaan googlen om het fijne ervan te vinden, ga er echter niet in detail in want zo nauw is het allemaal niet. Het belangrijkste is veel kwaliteits links hebben naar je site. Maar google vooral over dit onderwerp je leert er sommige handige trucks mee.
Wat betekend dat je je site/ forum makkelijker/beter toegankelijk wilt maken voor bots (zoekbots) zodat je hoger en meer in google,msn,yahoo,... komt te staan. Wat natuurlijk meer bezoekers oplevert. Je moet sowieso gaan googlen om het fijne ervan te vinden, ga er echter niet in detail in want zo nauw is het allemaal niet. Het belangrijkste is veel kwaliteits links hebben naar je site. Maar google vooral over dit onderwerp je leert er sommige handige trucks mee.
Hmm te promoten, op zich is dat niet bepaald makkelijk.
Kijk het gaat er eigenlijk om dat je zoveel links legt naar andere sites, en de andere sites naar jou, daar op is Google gebasseerd.
Dat je in een zoekmachine komt, dat is het belangrijkste en de oude meta tags is ook belangrijk ervoor dat je die correct hebt staan.
Maar een goude tip, waardoor bezoekers terug komen, treedt nooit te hard op tegen gebruikers.
Biedt iets wat aan jou concurentie onbreekt.
Dat ze moeten terug komen, maar dat is ook deels welk motto, onderwerp je voor je forum hebt.
Maar vergeet niet dat dit ook een beetje stille periode is,
En een belangrijk aspect, zorg dat je forum ordentelijk en overzichtelijk is.
Tevens is er ook een goede betaalde marketing voor dat je beter in de zoekmachines komt.
Maar daar zal ik je niet mee lastig vallen
Hoop dat je er wat aan hebt, als je meer tips nodig hebt hoor ik het wel.
Mvg Raimon :thumb:
Kijk het gaat er eigenlijk om dat je zoveel links legt naar andere sites, en de andere sites naar jou, daar op is Google gebasseerd.
Dat je in een zoekmachine komt, dat is het belangrijkste en de oude meta tags is ook belangrijk ervoor dat je die correct hebt staan.
Maar een goude tip, waardoor bezoekers terug komen, treedt nooit te hard op tegen gebruikers.
Biedt iets wat aan jou concurentie onbreekt.
Dat ze moeten terug komen, maar dat is ook deels welk motto, onderwerp je voor je forum hebt.
Maar vergeet niet dat dit ook een beetje stille periode is,
En een belangrijk aspect, zorg dat je forum ordentelijk en overzichtelijk is.
Tevens is er ook een goede betaalde marketing voor dat je beter in de zoekmachines komt.
Maar daar zal ik je niet mee lastig vallen

Hoop dat je er wat aan hebt, als je meer tips nodig hebt hoor ik het wel.
Mvg Raimon :thumb:
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- MoonCatcher
-
- Contacteer:
- Denskie War
- Contacteer:
- MoonCatcher
-
- Contacteer:
Toevallig pcExtreme?MoonCatcher schreef:ligt niet aan mij, ligt aan de host. Hun site ligt er ook uit. Dus ga ik zo maar een boos mailtje sturen, moet niet gebeuren natuurlijk.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
- MoonCatcher
-
- Contacteer:
He waarom svenson nu....
ik wil ook. Maar een goed forum heeft in mijn ogen een thema, niet te veel forums zodat je ellenlang moet scrollen, duidelijke topics een een strak forumbeleid..
Eigenlijk is een forum subjectief, wat de één mooi vind hoeft een ander niet te vinden...
Gewoon proberen een eigen gezicht te maken met een thema waar inreresse voor is...

Eigenlijk is een forum subjectief, wat de één mooi vind hoeft een ander niet te vinden...
Gewoon proberen een eigen gezicht te maken met een thema waar inreresse voor is...
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames