Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
FlorisD
-
Contacteer:
Bericht
door FlorisD » 02 sep 2003, 13:53
Oke, wie is er hier al lid op dat forum?

Dan kan diegene het hele script even hier in een berichtje posten.

-
Stef
Bericht
door Stef » 02 sep 2003, 13:56
FlorisD schreef:Oke, wie is er hier al lid op dat forum?

Dan kan diegene het hele script even hier in een berichtje posten.

Hehe wat flauw
Het is een reclame stunt! Ongetwijfeld... word het gekopieerd en ergens anders neergezet.. Maar laat mij ook nou mijn pleziertje hebben

.
Volgende week plaats ik hem hier
@ Floris-D als iemand niet weet hoe hij hem moet installeren stuur ik ze toch ook altijd naar jou Artikel!
Het is wel zo eerlijk

-
Katarn
Bericht
door Katarn » 02 sep 2003, 14:50
Ben bang dat het weinig effect heeft, want zit al op fora zat. Dus als ik m'n lidmaatschap niet kan opzeggen, dat ben ik gewoon een lid dat nooit komt op je forum...
Eerlijk gezegd had je beter de oplossing meteen hier kunnen plaatsen, met een vermelding naar dat computer café. Dan kunnen mensen zelf kiezen of ze er een kijkje willen nemen. Dat is betere reclame dan mensen te dwingen zich lid te maken.
-
Stef
Bericht
door Stef » 02 sep 2003, 14:53
Katarn schreef:Ben bang dat het weinig effect heeft, want zit al op fora zat. Dus als ik m'n lidmaatschap niet kan opzeggen, dat ben ik gewoon een lid dat nooit komt op je forum...
Eerlijk gezegd had je beter de oplossing meteen hier kunnen plaatsen, met een vermelding naar dat computer café. Dan kunnen mensen zelf kiezen of ze er een kijkje willen nemen. Dat is betere reclame dan mensen te dwingen zich lid te maken.
Je hoefde niet persé lid te worden..
Ik dwing niemand.. Misschien heeft dat weinig zin Maar misschien blijven sommige wel hangen.. Al is het er maar 1! En ik hoop dat jij ook blijft hangen natuurlijk

-
michaa113
-
Contacteer:
Bericht
door michaa113 » 02 sep 2003, 18:29
Gaap smiley bom:D
Laatst gewijzigd door
michaa113 op 02 sep 2003, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!