Site

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Dams
Contacteer:

Site

Bericht door Dams » 18 sep 2006, 17:53

Support Template
  • Wat is het probleem?
    Wanneer ontstond het probleem?
    Adres van je forum: http://
    Modifications op je forum:
    Huidige stijl:
    phpBB versie:
    Waar is je forum gehost:
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Overige opmerkingen:

even een vraag, misschien mag ik die in dit deel van het forum misschien niet stellen maar ik doe het toch,

wij van kpjsteenbergen willen een site neerzetten zoals bv. http://www.kpjoudgastel.nl/

ik weet niet of phpbb zoiets in huis heeft? of dat je daar zoiets mee kan?

Of kun je via een phpbb forum ook makkelijk foto's plaatsen etc?

alvast bedankt.
Ik heb aan zoveel dingen het schijt, dat ik stront tekort kom!

Luuk

Bericht door Luuk » 18 sep 2006, 18:23

Je kan in phpBB hetgene wat je ziet helemaal aanpassen naar wat je wilt. Alleen heeft die site wat jij geeft geen forum, dat kun je natuurlijk wel erbij doen. Dan heb je behalve een portal denk ik een portal nodig. Verder kun je phpBb helemaal aanpassen naar wat jij wilt.
Ik weet alleen niet of je wel een forum wilt, anders kun je beter naar wat anders op zoek gaan.
Afbeelding

Dams
Contacteer:

Bericht door Dams » 18 sep 2006, 18:27

Luuk schreef:Je kan in phpBB hetgene wat je ziet helemaal aanpassen naar wat je wilt. Alleen heeft die site wat jij geeft geen forum, dat kun je natuurlijk wel erbij doen. Dan heb je behalve een portal denk ik een portal nodig. Verder kun je phpBb helemaal aanpassen naar wat jij wilt.
Ik weet alleen niet of je wel een forum wilt, anders kun je beter naar wat anders op zoek gaan.

we willen er zeker een forum bij, alleen zitten wij ermee dat we soms in 1 keer 50 foto's toe moeten kunnen voegen op een makkelijke manier.

eerst deden we altijd foto's op de site zetten (verkleinde versie) daar maakte je dan een link van naar een grotere versie etc. kroop veelsteveel tijd in.

en daar willen we nu vanaf en gewoon op een makkelijke manier foto's op de site kunnen zetten voor de leden, met daarnaast een forumpje.
Ik heb aan zoveel dingen het schijt, dat ik stront tekort kom!

Luuk

Bericht door Luuk » 18 sep 2006, 18:29

Je kunt in een bericht foto's laten zien, met de [ img ] tag (bbcode).
Wanneer je een portal installeert zou je hier alleen maar de foto's op kunnen laten zien.
Er bestaat ook een foto album MOD, maar volgens mij moet je dan elke foto een voor een toevoegen.
Afbeelding

Gesloten