Mod toevoegen (probleempje)

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
vlek

Mod toevoegen (probleempje)

Bericht door vlek » 15 sep 2006, 08:33

Hoi iedereen,

Ik heb zonet een album mod toegevoegd, de installatie is manueel gedaan eveneens het SQL gedeelte maar als ik nu probeer in het admin gedeelte te komen van het forum dan zie ik nergens menu's aan de linkerkant

Zou dit aan het SQL gedeelte kunnen liggen want dit heb ik gedaan door het tekstbestand toe te voegen in SQL zelf.

Verder zie ik de nodige tabellen wel staan in SQL maar vind ik nergens op het forum dit album terug.

Wie kan dit misterie voor mij uitklaren?

Grtjs

Luuk

Bericht door Luuk » 15 sep 2006, 16:27

Heb je ook de bijgevoegde bestanden geupload?
Afbeelding

vlek

Bericht door vlek » 15 sep 2006, 19:56

Hoi,

De bijgevoegde bestanden? kan je je even nader verklaren?

ik denk dat ik 1 stap ben vergeten en dat is dat ik volgens het instal document nog het pad cgi-in moest aanpassen in het admin CP. Dit ben ik vergeten te doen.

Maar als ik nu probeer in te loggen in het admin panel dan krijg ik aan de linkerkant van de pagina niets te zien. hoe komt dit?

Grtjs

abcde

Bericht door abcde » 15 sep 2006, 19:59

vlek schreef:Hoi,

De bijgevoegde bestanden? kan je je even nader verklaren?

ik denk dat ik 1 stap ben vergeten en dat is dat ik volgens het instal document nog het pad cgi-in moest aanpassen in het admin CP. Dit ben ik vergeten te doen.

Maar als ik nu probeer in te loggen in het admin panel dan krijg ik aan de linkerkant van de pagina niets te zien. hoe komt dit?

Grtjs
De pagina aan de linkerkant in phpBB zitten in de map /admin van je phpBB-installatie. Zoals Luuk al zei, heb je bij de mod bestanden gekregen die je moest uploaden, in een contrib map of apart mappen zoals /admin ???
Bijna 1500 posts!

vlek

Bericht door vlek » 15 sep 2006, 20:05

Deze zijn bij nazicht niet upgeload.

Moeten deze ook in de Root dir terechtkomen of waar moeten deze geplaatst worden?

volgende regel ben ik dus vergeten te doen:

Change "Path to cgi-in" in Admin CP to a relative path from phpBB root to your cgi-bin

Daaronder staan ook nog 3 dir's waarvan de chmod moest aangepast worden. Dit is gedaan eveneens een nieuwe dir die ik moest maken. Dit is ook gebeurt.

De regel die ik ingevoegd heb betreffende de cgi-in is mij niet heel duidelijk. Wat moet ik dan invoeren in het bestand dat u zei in uw reply?

Grtjs

Luuk

Bericht door Luuk » 15 sep 2006, 21:50

In het .txt/.mod bestand waar je ze naartoe moet uploaden, dus als er staat naar admin/xxx.php moet je hert bestand xxx.php naar de map admin uploaden.

Die witte pagina komt waarschijnlijk doordat je het nog niet hebt aangepast, ik weet niet waar je het moet aanpassen, in het bestand zelf (dan is het daaorm ook wit), of in een andere pagina (configuratiescherm).

Je moet het pas naar je cgi-bin map opgeven, dus dat kan zoiets zijn als ../../cgi-bin/.
../ betekent een map terug.

Succes :wink:
Afbeelding

vlek

Bericht door vlek » 16 sep 2006, 08:03

Er staan inderdaad dir's in de map contrib die ik bij de mod heb gehad.
Dit zijn zo te zien upgrades.

Moeten deze dan ook uitgevoerd worden of niet?

het linkergedeelte in het admin CP blijft nog steeds wit.

Weet er iemand waar ik dat kan aanpassen want ik zoek me suf?

Thx

Luuk

Bericht door Luuk » 16 sep 2006, 09:47

Verwijder eens de bestanden die je moest kopieeren naar de map admin? Als dat niet helpt ligt het niet aan die bestanden, maar aan en bestand wat je moest wijzigen in de map admin.
Afbeelding

Gesloten