Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
BerendB
-
Contacteer:
Bericht
door BerendB » 13 sep 2006, 09:48
Support Template
- Wat is het probleem?
Bij exporteren van een Template zegt het systeem het volgende:
De 'exporter' kon niet schrijven naar het thema informatie bestand. Klik op de knop hieronder om dit bestand via je browser te downloaden. Wanneer je het gedownload hebt, kun je het verplaatsen naar de map waarin de template bestanden staan. Je kunt de bestanden vervolgens verpakken voor distributie of ergens anders gebruiken
ik heb theme_info.cfg opgeslagen op mijn harde schijf en weet niet wat ik er nu mee moet doen.
Wanneer ontstond het probleem?
Adres van je forum: http://www.takeforum.com/cartuning
Modifications op je forum:
Huidige stijl: standaard
phpBB versie: Powered by phpBB 2.0.21 © 2001 phpBB Group
Waar is je forum gehost: bij takeforum
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Heb hem net aangemaakt
Overige opmerkingen:
Uit onderstaande zin kom ik niet echt uit:
Om het bestand op te kunnen slaan met het script, dient de webserver schrijf rechten te hebben in de map van het geselecteerde template. Zie, voor meer informatie hierover, de phpBB2 user guide.
-
BerendB
-
Contacteer:
Bericht
door BerendB » 13 sep 2006, 10:36
ik heb het Template aan de loop gekregen door het als "standaardtemplate" in te stellen.
Met explorer zie ik het resultaat niet; met firefox wel....
Helaas zie ik bij Takeforum geen mogelijkheid in het admingedeelte om de afbeeldingen te wijzigen....Je kunt er zo te zien alleen een logo toevoegen.
Weten jullie toevallig of er wel een mogelijkheid voor is via het menu of moet ik het anders aanpakken?
-
vlek
Bericht
door vlek » 13 sep 2006, 11:42
Hoi,
Misschien een domme vraag maar hoe stel je deze template in als standaard template?
Ben nog maar net bezig met PHP en forums en ik zou het echt niet weten
Thx voor je hulp
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 13 sep 2006, 17:09
Je hebt een gratis forum, en kan dus niet bij de bestanden. Dit gaat je dus niet lukken om de bestanden schrijfbaar te maken

Wil je andere afbeeldingen enz, zul je op een eigen hosting zelf een forum moet opzetten.
vlek schreef:Hoi,
Misschien een domme vraag maar hoe stel je deze template in als standaard template?
Ben nog maar net bezig met PHP en forums en ik zou het echt niet weten
Thx voor je hulp
ADmin, algemene configuratie