Vacature Mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Jeeroen
Contacteer:

Vacature Mod

Bericht door Jeeroen » 04 sep 2006, 10:33

L.S.

Beste Heren & Dames,

Op mijn forum wil ik 2 catogorieen maken: Medewerkers gezocht, en aangeboden. De bedoeling is dat mensen zich hier gaan melden als ze werk / mensen zoeken. In de eerst post wil ik dus dat mensen kunnen opgeven wat ze zoeken / bieden. Dit zou ik willen zie als een scherm met daarin (door mij) te defineren dropdowns / check boxen / velden voor tekst. Is hier een mod voor? Een door mij aan te passen "markt plaats" zou denk ik ook voldoen. Ook zou het fijn zijn als ze alleen de eerst post kunnen plaatsen, en dat daar dan niet op gereageerd kan worden zoals in een normaal topic, omdat ik liever heb dat ze dat doen door middel van een prive bericht / een mailtje.

Ik hoor graag van jullie!

Luuk

Bericht door Luuk » 04 sep 2006, 14:37

Een automatische template kan ja, zie dit topic:
:arrow: http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=263 ... te+posting

Om er dan voor te zorgen dat je alleen kan posten maar niet reageren moet je het volgende doen: Ga naar forum permissies, kies het forum, klik op uitgebreid (advanced mode) en dan kun je bij antwoord het menu op MOD zetten. :thumb:
Afbeelding

Jeeroen
Contacteer:

Bericht door Jeeroen » 04 sep 2006, 21:21

Dit komt in de buurt...

MAAR, ik wil eigenlijk het scherm veranderen (aanpassen) waarin je een bericht / onderwerp post. En iedereen moet zo`n onderwep / post kunnen maken maar niemand moet er op kunnen reageren, behalve de mods.

Kan iemand me helpen?

TWEagle
Contacteer:

Bericht door TWEagle » 05 sep 2006, 14:08

dat kun je met die aanpassing heel mooi doen

Jeeroen
Contacteer:

Re: Vacature Mod

Bericht door Jeeroen » 05 sep 2006, 16:30

Jeeroen schreef:Dit zou ik willen zie als een scherm met daarin (door mij) te defineren dropdowns / check boxen / velden voor tekst.

Jeeroen
Contacteer:

Bericht door Jeeroen » 06 sep 2006, 12:57

Echt niemand mensen?

Luuk

Bericht door Luuk » 06 sep 2006, 16:17

Het gaat wel, de permissies kun je al aanpassen naar wat ik zei. Het andere is wat lastiger, je moet een nieuwe posting_body.tpl maken met daarin de dropdown menu's en andere velden die alleen bij een nieuwe post in dat forum zichtbaar zijn.

Je zou dan in posting.php

Code: Selecteer alles

$template->set_filenames(array(
	'body' => 'posting_body.tpl', 
	'pollbody' => 'posting_poll_body.tpl', 
	'reviewbody' => 'posting_topic_review.tpl')
);
moeten aanpassen naar dit bijvoorbeeld:

Code: Selecteer alles

$template->set_filenames(array(
	'body' => ($forum_id == X && $mode == 'new_topic' ) ? 'posting_gezocht_body.tpl' : 'posting_body.tpl', 
	'pollbody' => 'posting_poll_body.tpl', 
	'reviewbody' => 'posting_topic_review.tpl')
);
Je nieuwe bestand voor forum_id X heet nu posting_gezicht_body.tpl, daar moet je dan de velden in zetten wat jij wilt.
Als je dat gedaan hebt (en je me de link naar het bestand geeft) kan ik je wel verderhelpen :wink:
Afbeelding

Gesloten