Link weghalen in header..
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Link weghalen in header..
Als je op het ''hoofd'' plaatje drukt bovenaan de site (embleem) dan zit er een link achter dat je terug gaat naar de mainpage... Ik wil dat je niet op het plaatje kan drukken... dus dat de link eronder weggaat hoe doe je dit..?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
- Jan
- Contacteer:
De makkelijkste manier:
Zoek goed moeten zijn.
Succes
Code: Selecteer alles
OPEN: /templates/jouwstijl/overall_header.tpl
VIND: /templates/jouwsstijl/images/logo_phpBB.gif
ZOEK ERVOOR: <a href="{U_INDEX"> en verwijder het
EN
ZOEK ERNA: </a> en verwijder het
Succes

ga dus naar het bestand /templates/jouw stijl/overall heaedr.tpl. als je subsilver dus gebruikt ga je naar de map templates/subsilver en opent daar de overall_header.tpl.
vervolgens zoek je de regel daar waar staat: /templates/jouwsstijl/images/logo_phpBB.gif
de regel ervoor staat <a href="{U_INDEX"> , en dat verwijder je. vervolgens zoek je </a> wat daar in de buurt staat, dus achter het gedeelte wat je net hebt weggehaald. Die </a> haal je ook weg. Sla het bestand op en upload het naar je server.
maak voor de zekerheid eerst een backup voordat je hieraan begint.
vervolgens zoek je de regel daar waar staat: /templates/jouwsstijl/images/logo_phpBB.gif
de regel ervoor staat <a href="{U_INDEX"> , en dat verwijder je. vervolgens zoek je </a> wat daar in de buurt staat, dus achter het gedeelte wat je net hebt weggehaald. Die </a> haal je ook weg. Sla het bestand op en upload het naar je server.
maak voor de zekerheid eerst een backup voordat je hieraan begint.
Afhankelijk van je script pad , hoe het staat in je ftpGertJan schreef:ga dus naar het bestand /templates/jouw stijl/overall header.tpl.

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Denskie War
- Contacteer:
hey, ik wil die link ook graag weghalen.
Maar door andere probelemen heb ik dit al weggehaald. Hoe kan ik nu toch nog die dingen vinden
dit zoeken is ook geen optie omdat ik een andere tamplate heb
* EDIT *
Al opgelost.
Maar door andere probelemen heb ik dit
<a href="{U_INDEX">
/templates/jouwsstijl/images/logo_phpBB.gif
* EDIT *
Al opgelost.