Paar vragen mbt strikethrough mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
renevanh
Contacteer:

Paar vragen mbt strikethrough mod

Bericht door renevanh » 28 aug 2006, 22:36

Ik heb op het PHPBB forum van computergenie.nl de strikethrough mod aangebracht (nadat ik de Multi Quick BBcode mod erin had gezet), en ik heb nu een paar vraagjes:

- Ik heb nu een hele mooie knop met de letter "s" erin. Ik zou deze graag als doorgestreepte s zien, zodat het overeen komt met de andere knoppen (beelden allemaal uit wat ze doen). Hoe doe ik dit (met name: in welk bestand?)

- De uitleg die bij de strikethrough knop hoort wordt netjes getoond (nadat ik hem in lang_main.php in /languages/dutch_lang) had gezet). Ik heb de instructies strikt opgevolgd, maar nu krijg ik de uitleg van de strikethrough knop ook bij het dropdown menu van "letter kleur". Dat is niet helemaal de bedoeling. Hoe (en vooral in welk bestand) zet ik dit recht?

Ik ben nogal een beginner op het gebied van PHPBB modden, dus weet ik niet precies welke bestanden ik moet hebben. Programmeren kan ik wel, dat is het probleem niet :wink:

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik deze kleine schoonheidsfoutjes rechtzet.

René
beheerder computergenie.nl
Keyboard not found, press F1 to continue...

renevanh
Contacteer:

Bericht door renevanh » 29 aug 2006, 23:06

Niemand die deze beginnersvragen kan beantwoorden?

René

TWEagle
Contacteer:

Bericht door TWEagle » 30 aug 2006, 18:29

bbcode.php?

Denskie War
Contacteer:

Bericht door Denskie War » 30 aug 2006, 18:31

gewoon die afbeelding zoeken en bewerken met een fotobewerkingsprogramma en weer uploaden

renevanh
Contacteer:

Bericht door renevanh » 30 aug 2006, 22:01

Een afbeelding is een flauwe opmerking, ik weet dat het zo niet werkt (die heb ik toch ook niet geupload...).

In bbcode.php staat inderdaad het stukje code wat ik moet hebben:

Code: Selecteer alles

$EMBB_values = array('','s') ;
Mijn vraag is vervolgens: hoe streep ik dit door?
HTML in een string wil doorgaans niet werken, en een voorbeeld van de andere knoppen zit er weer niet bij...

Het aanpassen van de hulptekst is me trouwens gelukt door de naam ('s') van de fontcolor te veranderen in 'd' en hier en daar wat dingen aan te passen (bbcode_d_help en L_BBCODE_D_HELP daarna te laten verwijzen).
Rest dus nog een kleine vraag: hoe krijg ik die s doorgestreept?

René

Gesloten