Geachte mensen,
waar vind ik ergens de gebruikerslijst van mijn forum ? Worden de gegevens die zij opgeven opgeslaan in een tekst-file of zo ? Waar bevindt zich dit file (in welke map van het phpforum) ?
Dank voor de hulp !
Kellens Jonas
Gebruikerslijst
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
De memberlist wordt kwa data opgelsagen in de database,
Voor kwa bestanden kan je het vinden in memberlist.php op je ftp.
En voor de template in /templates/(naam template)/memberlist_body.tpl .
En als je het wil aanroepen kan je het zo doen : domeinnaam.nl/meberlist.php
Afhankelijk van je forum map, of als ie eventueel rechtstreeks aan de root in de ftp staat
Voor kwa bestanden kan je het vinden in memberlist.php op je ftp.
En voor de template in /templates/(naam template)/memberlist_body.tpl .
En als je het wil aanroepen kan je het zo doen : domeinnaam.nl/meberlist.php
Afhankelijk van je forum map, of als ie eventueel rechtstreeks aan de root in de ftp staat

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
Graag gedaan voor het antwoord mijnheer Kellens Jonas,
Voordat u phpBB kunt gebruiken, zult u eerst een mysql Database aan moeten maken, en er een gebruiker met wachtwoord aan toe wijzen.
Dat kunt u echter doen in het controle paneel van u domein.
Vervolgens installeerd u phpBB dan, en voer u die gegevens in bij het installatie scherm.
Echter moet u hosting wel php ondersteunen.
In sommige gevallen is er wel een database aangemaakt door u hosting, maar dat is niet altijd het geval.
Ik hoop echter dat er wat duidelijk is, is het niet het geval twijfel niet en vraag het gerust.
Met Vriendelijke Groet Raimon
Voordat u phpBB kunt gebruiken, zult u eerst een mysql Database aan moeten maken, en er een gebruiker met wachtwoord aan toe wijzen.
Dat kunt u echter doen in het controle paneel van u domein.
Vervolgens installeerd u phpBB dan, en voer u die gegevens in bij het installatie scherm.
Echter moet u hosting wel php ondersteunen.
In sommige gevallen is er wel een database aangemaakt door u hosting, maar dat is niet altijd het geval.
Ik hoop echter dat er wat duidelijk is, is het niet het geval twijfel niet en vraag het gerust.
Met Vriendelijke Groet Raimon
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader