Maar, ik wil mijn forum in een speciale stijl maken en niet die subsilver.
Hoe ga ik dit aanpakken?
Waar zijn goeie tutorials het liefst in het Nederlands.
Ik zoek mods voor anti hack admin
folders/mappen
Alvast bedankt
Maar over je stijl, als je bijvoorbeeld de Cell afbeeldingen , te vinden in jou template/xx/ImagesIk zoek mods voor anti hack admin
folders/mappen
Ik zoek mods om te voorkomen dat mijn admin gehackt wordt.Raimon schreef:Geen Dank hoor , helpen doen we graag waar het ook is![]()
Ik snap deze vraag niet zo eventjes:
Maar over je stijl, als je bijvoorbeeld de Cell afbeeldingen , te vinden in jou template/xx/ImagesIk zoek mods voor anti hack admin
folders/mappen
Aanpast en andere kleur geeft , is er al een begin gemaakt, eventueel achtergrond veranderen etc.
Dat kun je doen dmv wat html kleuren codes aan te passen in /template/xx/overall_header.tpl of template/xx/templatenaam.css
Zo heb ej al een klein begin gemaakt, ik weet echter niet wat voor veranderen je in je hoofd hebt kwa template.
Mocht er iets niet duidelijk zijn, twijffel niet en vraag het gewoon.
Dommer wordt je niet juist veel slimmer dan :thumb:
Succes ermee
Hier en Hier en uiteraard google.....Berna schreef:
Ik zoek mods om te voorkomen dat mijn admin gehackt wordt.
en ik zoek mods om andere folders/mappen in een template.
alvast bedankt
Een beetje flauwe repley van je, omdat ik aangegeven heb in mijn post dat ik wel gezocht heb maar er is zoveel info
Hallo, bedankt dat je me wilt helpen.Spambot schreef:Dat artikel is niet echt relevant, zoals de melding aangeeft kan het configuratiebestand van de BSdesigns template niet gelezen worden. Dit is het .cfg bestandje in de map van de template, is deze wel aanwezig (op de server)? Of heb je iets in aangepast?
Code: Selecteer alles
UPDATE `phpbb_config` SET `config_value` = '1' WHERE `config_name` = 'default_style';
Als ik goed heb gekeken naar de link die Raimon je gaf zat je al in de kennisbank en daar is veel meer te vinden o.a. wat je vroeg... klikBerna schreef: Een beetje flauwe repley van je, omdat ik aangegeven heb in mijn post dat ik wel gezocht heb maar er is zoveel info
jouw post was dus overbodig.
Spambot schreef:Je kan de stijl even terugzetten en de standaardstijl weer herstellen naar subSilver (in de ACP). Anders voer je deze opdracht uit in phpMyAdmin, dan zou alles weer moeten werken:
Code: Selecteer alles
UPDATE `phpbb_config` SET `config_value` = '1' WHERE `config_name` = 'default_style';
Dat is dus je php admin programmaBerna schreef:Jippie
dankzij deze uitleg
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=312 ... debug+mode
doet mijn forum het weer.
ik heb alleen geen phpbb admin programma. ben naar mijn lycos inlog gegaan en naar de database en daar rondgekeken naar defeult style en die op 1 gezet.
wizzzzzzzz schreef:Dat is dus je php admin programmaBerna schreef:Jippie
dankzij deze uitleg
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=312 ... debug+mode
doet mijn forum het weer.
ik heb alleen geen phpbb admin programma. ben naar mijn lycos inlog gegaan en naar de database en daar rondgekeken naar defeult style en die op 1 gezet.