Er zit ook Copyright op dit topic he 8) , gewoon laten staan is het beste.
Maar wat een onderwerp zeg hoe een topic moet heten

Zeg zijn er nog nooitjes, en een groote Taart

Behalve de keuken, die is nog steeds zwart van die ontplofde grill. Ik had hem misschien moeten vervangen, maar toen kreeg ik de inspectie op mijn dak. Die heb ik toen maar omgekocht door hem 1600 hamburgers te voeren. Daarna heb ik de grill niet schoongemaakt, dus die zit vol met smerige troep van pattyrestjes. Ik zoek nog vrijwilligers om hem schoon te maken.Stef schreef:Met een breekijzer halen we de houten planken weer van het dicht gespijkerde Café af. Likje verf er over heen en Bee's Café ziet er weer spiksplinternieuw uit.
Hier schijnt de zon 8) Bij jullie ook?Stef schreef:Het team heeft ervoor gekozen een nieuwe blijvende offtopic te openen voor al uw ongein, slowchat en geklets. We stellen het wel op prijs als het ergens over gaat. "Nee.", "Het regent hier." en "o ok." zien we dus niet.
Ik heb aan je "goed-presterende" moderator Svennson uitgelegd hoe ik er over denk. Als je wil weten hoe je er over denkt stel ik voor dat aan hem te vragen, ik pieker er niet over met jou direct contact te hebben.Stef schreef:Hoop dat je me vergeeft...Bee schreef:En nee, er is geen opvolger
Misschien wil jij mijn keuken komen schoonmaken?Xanland schreef:[ CENTRAAL ] phpBB.nl's Überspøm topique-bar
Ik wist niet dat het lichaam van Svenn en dat van Spambot bestond uit pure phpcode. Lijkt mij stug. Trouwens, heeft een ex-moderator ook niet recht op zijn eigen nagedachtenis (voor de mensen die nog steeds fanmail sturen: DAT IS ECHT NIET NODIG), tenslotte is hun positie in geen geval beter dan die van mij ooit is geweest.Salomon schreef:Nee, maar wel MOD'jes
Salomon, stop alsjeblieft met dit soort onzin uitkramen, dit soort werkelijk stomzinnige reacties hebben mijn in het verleden al vaker zwaar geirriteerd, en tijdens tien minuten heb je het alweer voor elkaar gekregen om mij geirriteerd te krijgen.Salomon schreef:Nee, maar het is wel handig als degene van wie de bar is, dit topic kan modereren (lijkt mij)
Maar de beslissing is natuurlijk niet aan mij....
Aan mijn muur geen informatie van derde partijen. Dit bord verdwijnt dan ook in de vuilemmer. En graag zou ik willen dat je de fietsen terugplaats, fietsendief die je me bent.Salomon schreef:
Juist dus alle topics maar de naam van de moderators geven...Salomon schreef:Nee, maar wel MOD'jes
Fijn dat je die slechte sfeer nog verder onderuit haalt, dat maakt het alleen maar gezelliger. Als je nog iets dwars zit, dan ben je bij mij of bij Carlo op het juiste adres, niet via zulke berichten.Bee schreef:Zelfs de spullen die verkocht wordt bij mijn werkgever zijn van betere kwalteit dan de sfeer die hier hangt
Geen idee familie van jou mischienlifeguard schreef:Wie die hond?