Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
nickdhnick
-
Contacteer:
Bericht
door nickdhnick » 17 aug 2006, 23:44
Site:
http://forum.realitygamers.nl
Test login: test user
Test wachtwoord: test
Probleem 1:
Ik kan geen Avatars meer uploaden. Ik krijg telkens de melding dat het een .JPG .GIF of een .PNG moet zijn. Echter mijn avatar voldoet aan alle eisen. De mappen zijn ook geCHMOD naar 777
Hoe kan ik dit oplossen
Probleem 2:
Ik heb zonet de Userpic in Profile mod geïnstaleerd.
Ik kan denk ik door probleem 1 ook geen "userpic" kan uploaden. Ik krijg de volgende foutmelding boven aan mijn pagina:
Code: Selecteer alles
Warning: getimagesize(): open_basedir restriction in effect. File(/var/tmp/php6iENQH) is not within the allowed path(s): (/usr/home/realityg/:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php:/tmp) in /usr/home/realityg/public_html/includes/usercp_profilepic.php on line 10
Warning: getimagesize(/var/tmp/php6iENQH): failed to open stream: Operation not permitted in /usr/home/realityg/public_html/includes/usercp_profilepic.php on line 10
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/realityg/public_html/includes/usercp_profilepic.php:10) in /usr/home/realityg/public_html/includes/page_header.php on line 577
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/realityg/public_html/includes/usercp_profilepic.php:10) in /usr/home/realityg/public_html/includes/page_header.php on line 579
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/realityg/public_html/includes/usercp_profilepic.php:10) in /usr/home/realityg/public_html/includes/page_header.php on line 580
en er staat "Dit type plaatje is niet toegestaan." terwijl dit plaatje ook voldoet aan alle eisen. En ook deze mappen zijn geCHMOD naar 777
-
Luuk
Bericht
door Luuk » 18 aug 2006, 17:07
Ik denk dat beide problemen door hetzelfde veroorzaakt worden. Bekijk die mod nog eens, ik denk dat je wat fout hebt veranderd in usercp_register.php.
-
nickdhnick
-
Contacteer:
Bericht
door nickdhnick » 18 aug 2006, 18:49
Ik heb hem goed gemod... (een paar x overgedaan) Maar voor het instaleren van die mod kon ik ook al geen ava's uploaden.... Is een nieuwe usercp_register misschien handing? en die opnieuw modden
-
Luuk
Bericht
door Luuk » 18 aug 2006, 21:48
Als je verder niks hebt gewijzigd in dat bestand kan dat misschien. Probeer eerst eens gewoon up te loaden met een onveranderde nieuwe usercp_register.php, als dat al niet werkt ligt het niet aan het bestand.
-
nickdhnick
-
Contacteer:
Bericht
door nickdhnick » 19 aug 2006, 23:19
Ik heb een nieuwe ucercp_register.php geplaatst maar hij geeft nogsteeds de melding "De avatar moet een .jpg, .gif of .png zijn" terwijl de avatar nogsteeds aan alle voorwaarden voldoet (grootte etc.)
-
Luuk
Bericht
door Luuk » 19 aug 2006, 23:26
Controleer dan eens usercp_avatar.php, daar wordt alles et je avatar namelijk in geregeld.
-
nickdhnick
-
Contacteer:
Bericht
door nickdhnick » 19 aug 2006, 23:30
gedaan, maar werkt ook niet

vreemd