Userlist bij adminpaneel niet volledig gevuld

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Hilda

Userlist bij adminpaneel niet volledig gevuld

Bericht door Hilda » 15 aug 2006, 18:28

Support Template
  • Wat is het probleem? Bij het adminiistratiepaneel zie ik bij userslist niet alle tabellen. (zie afbeelding)

Afbeelding

Wanneer ontstond het probleem? Na het installeren van 3 MOD's. Te weten admin userlist-202, advanced user search 102-r2 en quick admin options 1.00.

Adres van je forum: http://www.diktevreden.eu/phpBB2
    Modifications op je forum: zie hierboven.
    Huidige stijl: Silver
    phpBB versie: nieuwste
    Waar is je forum gehost: http://www.hosting2go.nl
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Ik heb deze modules vrij in het begin geïnstalleerd (na installatie op m'n server).
Overige opmerkingen:Daar ik nog wat onwennig was en ben heb ik dit probleem even zo gelaten. Maar ik wil eigenlijk toch dat ik de gebruikers zie EN dat ik diverse handelingen kan uitvoeren...

Is er nog hoop?

Luuk

Bericht door Luuk » 15 aug 2006, 18:33

Kijk eens naar de taalwijzigingen van de admin_userlist mod, ik denk dat die niet helemaal meer kloppen (in lang_admin.php of lang_main.php)
Afbeelding

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 15 aug 2006, 18:37

En die hoor je ook voor elke taal uit te voeren 8)

dus lang/lang_english maar ook lang/lang_dutch ect ...

Hilda

Bericht door Hilda » 15 aug 2006, 18:51

:roll: Errrr ik wil er best naar kijken, maar wat moet ik doen? :D

Ga ik terug naar de installatie handleiding? Of wat kan ik het beste als eerste doen ipv kijken? :D

Maar even serieus. Ik heb gedaan wat er in de readme file stond. Begrijp ik goed dat ik naast die handelingen ook andere handelingen moet doen die niet in de readme file staan?

Luuk

Bericht door Luuk » 15 aug 2006, 18:57

In de readme van de mod staat dat je dingen moet veranderen in languages/ang_english/lang_xxx.php
Dit moet je dan ook veranderen voor al je anderen talen, dus ook in languages/lang_dutch/lang_xxx.php :thumb:
Afbeelding

Hilda

Bericht door Hilda » 15 aug 2006, 18:59

Ok... ik ga weer aan de slag... mijn dank is groot... :wink:

Heb een paar vragen, want ik had beide bestanden nagelopen. Dutch ook aangepast, maar kreeg na uploaden geen admin paneel meer. Wel een wit scherm.

Ik lees in de handleiding:

Code: Selecteer alles

# 
#-----[ FIND ]------------------------------------------ 
#
# Full Line:
#	$lang['Install_No_PCRE'] = 'phpBB2 Requires the Perl-Compatible Regular Expressions Module for PHP which your PHP configuration doesn\'t appear to support!';
#
$lang['Install_No_PCRE'] = 

# 
#-----[ AFTER, ADD ]------------------------------------------ 
#
Ik vind de eerste volledige zin. (tot appear to supprt!').
Dan is het me niet helemaal duidelijk of ik nu na deze hele volzin het gedeelte toe moet voegen. Of meteen na de No PCRE = geval.. dus voor de zin 'phpbb etc...'

Het plaatsen na de hele zin geeft dus een wit scherm.

Dan staat ook aan het begin van de instructies:

# 
#-----[ COPY ]------------------------------------------ 
#
copy admin/admin_userlist.php to admin/admin_userlist.php
copy templates/subSilver/admin/userlist_body.tpl to templates/subSilver/admin/userlist_body.tpl
copy templates/subSilver/admin/userlist_group.tpl to templates/subSilver/admin/userlist_group.tpl
Bedoelen ze hiermee een backup maken van deze bestanden?? Wat is de zin om een bestand naar hetzelfde bestand te kopieren? Ik begrijp deze instructie niet goed.

Ik heb de oude bestanden maar weer teruggezet zodat ik in ieder geval weer bij m'n admin paneel kan.. :D

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 15 aug 2006, 20:02

wel dit is php je zoekt dus :

$lang['Install_No_PCRE'] = 
maar trek je er niets van aan in dat bestand moet het enkel staan doe dus zo :

zoek add erna de code die nodig is die in dat bestand moet ;)

Hilda

Bericht door Hilda » 15 aug 2006, 20:24

Hhahahahahaha ok dan.... :lol:

Weet je, nadat ik hier mijn vorige bericht had getypt gingen er lampjes branden bij me.. vooral over dat copy to... etc.... ineens.... ja hoor... ik was compleet vergeten dat in de zip file die bestanden stonden die dus gekopieerd moesten worden.... heb het daarna nogmaals geprobeerd met een kloppend hart.... en zenuwen in de keel... maaaaaar de volhouder wint en ja hoor HET WERKT!!!!!

Heb zelfs voor de Nederlandse taal het Engels omgezet in het Nederlands (zal vast iemand al eerder hebben gedaan) maar goed het houd je van de straat.

Al dat programeertaal.... voor een leek als ik is het goed kijken, lezen en leren begrijpen. Blij dat dit forum er is! :D

Gesloten