Fout bij oude backup terug zetten

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
John-

Fout bij oude backup terug zetten

Bericht door John- » 15 aug 2006, 19:44

Support Template
  • Wat is het probleem? Een foutmelding bij het terug zetten van een oude backup
    Wanneer ontstond het probleem? Bij het terug zetten van de oude backup
    Adres van je forum: http://www.catdogplace.nl/test
    Modifications op je forum: Geen
    Huidige stijl: Standaard stijl
    phpBB versie: 2.0.21
    Waar is je forum gehost: http://www.phpbbhost.nl
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nee
Overige opmerkingen:

Ik heb een schoon forum geinstaleerd en heb geprobeerd een oude backup terug te zetten die op een andere host gedraait heeft. Ik heb de bakup terug gezet en kreeg de foutmelding

message_die() was called multiple times. This isn't supposed to happen. Was message_die() used in page_tail.php?

De mappen install en contrib heb ik al gewist en helpt niet. Ik heb ook al een forum update gebrobeerd van 2.0.19 naar 2.0.21, deze liep goed en gaf geen foutmelding, echter blijft de zelfde fout terug komen.

Wie kan mijn verder helpen? Ik heb het hele forum al af gespeurd en oplossingen geprobeerd maar tot nu helpt niets en de zelfde fout blijft terug komen.

Ik heb de backup stukje voor stukje terug gezet omdat de backup te groot was om hem in een keer terug te zetten. Voor zo ver ik weet bestaan alle bestanden van phpbb. De config.php heb ik ook netjes aangepast, ook dit helpt helaas niets. Wie heeft er misschien nog een oplossing??

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 15 aug 2006, 19:47

Verwijder eens de install en contrib mappen uit je ftp?

John-

Bericht door John- » 15 aug 2006, 20:06

De mappen install en contrib heb ik al gewist en helpt niet. Ik heb ook al een forum update gebrobeerd van 2.0.19 naar 2.0.21, deze liep goed en gaf geen foutmelding, echter blijft de zelfde fout terug komen.
:wink:

Het probleem is inmiddels opgelost. De standaard stijl en de taal stonden niet goed in de config.php

Gesloten