phpBB.nl Modwedstrijd

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Derky
Contacteer:

phpBB.nl Modwedstrijd

Bericht door Derky » 14 aug 2006, 15:40

Wie o wie heeft de Modwedstrijd gewonnen??
Wij geven je een maand (tot 30 juni) om een standaard phpBB subSilver forum naar eigen wens te modden.
Want het moest dus al 1,5 maand geleden ingestuurd zijn.
Ik heb wel zo'n PB gehad dat het iets langer ging duren omdat de PC van Paul kapot was gegaan, maar is de uitslag nog steeds niet bekend!?

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 14 aug 2006, 18:22

En ik weet dat Paul nu ook nog op vakantie is te bruinen :wink: , maar misschien dat Nymphy of Stef daar meer inzicht hebben

Stef

Bericht door Stef » 14 aug 2006, 18:23

Ehm, de deelnemers - wel 2 - worden vanzelf op de hoogte gebracht, zodra de uitslag er is.

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 14 aug 2006, 18:44

2 deelnemers zijn toch ook goed? het gaat toch om het idee lijkt me, om het initiatief ook al zijn het er maar 2.
Beter 2 dan geen :bier:

En ja die kunnen heus wel wachten hoor, leven is nog lang :wink:

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 22 sep 2006, 19:53

Ik heb nog niets gehoord, is er al meer bekend?

Paul was toch klaar met beoordelen alleen Nymphy nog???

Stef

Bericht door Stef » 22 sep 2006, 20:57

Bij deze kap het "phpBB.nl" gedeelte er af, het spijt me dat jullie zoveel moeite hebben gedaan. Maar ik kan niet garanderen of Nymphy nog met een verslag komt. En ik wil jullie die extra hoop ook niet geven. Wie weet dat Paul zijn gedeelte nog vrij geeft.

Edit: extra's toegevoegt.

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 22 sep 2006, 21:01

Stef schreef:Bij deze kap het "phpBB.nl" gedeelte er af, het spijt me dat jullie zoveel moeite hebben gedaan. Maar ik kan niet garanderen of Nymphy nog met een verslag komt. En ik wil jullie die extra hoop ook niet geven. Wie weet dat Paul zijn gedeelte nog vrij geeft.

Edit: extra's toegevoegt.
WTF en de prijs dan? :evil:

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 22 sep 2006, 21:08

Nou dan ga ik ook even reageren, want niet mijn intentie was want ik hou niet van puchen of iets dergelijk!

1) Waarom levert Nympy het verslag niet in?
2) Als je een wedstrijd bedenkt en het post op phpBB.nl is phpBB.nl aansprakelijk voor dat bericht, jullie kunnen het ontkennen maar dat gaat officeel niet meer.
3) Je kunt dit niet zo makkelijk afwinkelen, het gaat niet om de uitslag, maar dat jullie als phpBB.nl een wedstrijd verzinnen,
moet er ook uitslag komen, en niet zo simpel afgewimt worden.
Dit gaat nu eventjes om het principe van een wedstrijd houden op phpBB.nl
4) wat is jou oplossing Stef en/of het team van phpBB.nl dat antwoord mag je hier posten of in mijn pb box plenten.
5) Kom aub niet aan met het argument er zijn maar 2 deelnemers, daarbij gaat het om het principe :wink:

Stef

Bericht door Stef » 22 sep 2006, 21:11

Ik had graag gezien dat het anders was gegaan, maar helaas het zit er niet in. phpBB.nl last deze modwedstrijd af.

Volgens Paul heeft Derky offcieus gewonnen, hij kan Carlo even PB'en om te kijken of zijn prijs nog geld. Maar dat is puur aan Carlo/Traffichosting.

Gesloten