Contact formulier aanpassen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Contact formulier aanpassen
Ik gebruik dit contact formulier.
De e-mail die verstuurd word wil aanpassen maar ik krijg het niet voor elkaar aangezien ik de opbouw van de e-mail in de mod niet snap.
Het volgende wil ik aanpassen:
- Na het versturen moet er niet staan 'keer terug naar het hoofdscherm' maar 'sluit venster';
- Het gedeelte waar het bericht kan worden getypt is standaard leeg maar daar wil ik een tekst in;
- Waar kan ik de opbouw van de e-mail veranderen, ik wil dat het onderwerp van de e-mail wordt gevolgd door het onderwerp dat wordt gekozen in het contactformulier;
De e-mail die verstuurd word wil aanpassen maar ik krijg het niet voor elkaar aangezien ik de opbouw van de e-mail in de mod niet snap.
Het volgende wil ik aanpassen:
- Na het versturen moet er niet staan 'keer terug naar het hoofdscherm' maar 'sluit venster';
- Het gedeelte waar het bericht kan worden getypt is standaard leeg maar daar wil ik een tekst in;
- Waar kan ik de opbouw van de e-mail veranderen, ik wil dat het onderwerp van de e-mail wordt gevolgd door het onderwerp dat wordt gekozen in het contactformulier;
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!
Re: Contact formulier aanpassen
Ik ben even in de php-files gedoken en heb wat geprobeerd.Muiter schreef: - Na het versturen moet er niet staan 'keer terug naar het hoofdscherm' maar 'sluit venster';
Het venster sluiten word in deze regel geregeld (komt uit contact_forum.php)
Code: Selecteer alles
echo'<meta http-equiv="refresh" content="3;url=' . append_sid($phpbb_root_path . "index.$phpEx") . '">';
message_die(GENERAL_MESSAGE, $message = $lang['ESuccessfully'] . '<br /><br />' . sprintf($lang['Click_return_index'], '<a href="' . append_sid($phpbb_root_path . "index.$phpEx") . '">', '</a>') . '');
Waarschijnlijk kun je dingen erin schrijven in de onderstaande code die ik gegeven heb maar hoe weet ik je zo ook niet te vertellen.Muiter schreef: - Het gedeelte waar het bericht kan worden getypt is standaard leeg maar daar wil ik een tekst in;
Muiter schreef: - Waar kan ik de opbouw van de e-mail veranderen, ik wil dat het onderwerp van de e-mail wordt gevolgd door het onderwerp dat wordt gekozen in het contactformulier;
$message = "$from_name'$email_username $forum_username\n$from_name'$email_mailname $from_email\n\n$email_sendersip $displayip\n$email_lookupip: http://whois.sc/$displayip\n\n$email_enquiry: $enquiry\n\n" . strip_all($HTTP_POST_VARS['message']);
Zo zie je maar weer dat van alles mogelijk is.
Hopelijk zijn je vragen goed beantwoord en anders rammel je maar weer, ik help je graag op weg.
Veel suc6

Verander
eens in
in contact_form.php
$forum_username = strip_all($HTTP_POST_VARS['forum_username']);
$forum_username = $userdata['username'];