Hallo allemaal,
Ik loop tegen de onderstaande melding aan bij mijn installatie:
An error has occurred during installation
An error occurred trying to update the database
Table 'phpbb_auth_access' already exists
Ik heb op dit forum rond gekeken en het volgende erover gevonden. De installatie is bij net zo gegaan, oude versie gedelete, etc.
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=18844
Maar nu kan ik in deze topic niet echt achterhalen wat ik moet doen om het probleem op te lossen. Uiteindelijk wordt het probleem niet eens opgelost dus ik snap het ook nog niet. Ik ben het er volledig mee eens dat sommige dingen door middel van zelf onderzoeken het beste geleerd kunnen worden, dit heb ik gedaan, maar ik weet niet hoe ik de tabellen kan bereiken, laat staan hoe ik ze dan moet aanpassen.
Kan iemand mij helpen?
Bij voorbaat dank
An error has occurred during installation
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Als deze melding omt na het installeren (dus na dat scherm van auto uploaden of handmatig van het bestand config.php) en hij zegt dat het voltooid is, en de installatie komt daarna weer, dan moet je ff je database weer leegmaken, config.php chmodden naar 777, dan de install opnieuw doen en automatisch laten uploaden.
Als je chmodden niet snapt, kan je hem ook handmatig downloaden en handmatig naar je server uploaden...
Dat met werken :thumb:
Als je chmodden niet snapt, kan je hem ook handmatig downloaden en handmatig naar je server uploaden...
Dat met werken :thumb:
Lees deze link anders eventjes http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=60
Maar zoals reeds gegeven gewoon bij de install een andere prexif pakken

Maar zoals reeds gegeven gewoon bij de install een andere prexif pakken

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads