Oei, wat een negatieve reacties haha.... Ik vond hem zelf beter en iig nu zo stabiel als maar kan (geen foutmeldingen tegengekomen, de hacks en mods die ik echt wilde hebben staan erop etc...
lifeguard schreef:Aij!!
Iets zegt me dat je eerste stijl ZO veel beter was...
De portal ziet er opzich niet verkeerd uit.
Maar als ik je forum kijk....
subsilver folders zie ik nog.... en de blauwe links.
Verder heb ik het idee, dat je forum, uit wat losse delen die bestaat die eigenlijk aan mekaar moesten zitten..
Ik vind dit niet echt mooi....
Maar je bent nog bezig!
Dus ff doorzetten, je hebt al eerder iets laten zien, wat gewoon perfect was!
Dus ik zie deze ook nog wel mooi worden
Succes in ieder geval!
Thnx qua portal gedeelte! Het meeste werk in gezeten denk ik, en wilde die ook goed hebben, aangezien de eerste pagina het meeste zegt voor potentiele toekomstige leden imo...
Losse gedeeltes? Ik probeer het "standaard phpBB" uiterlijk, zoals een navigatie boven profiel etc zo aan te passen, dat bekenden phpBB-mensen dit hopelijk later niet terug herkennen (probeer ik zei ik hehe

)
Denk dat je net ff op "verkeerd moment" keek, ik ben aan de gang met 2 stijlen tegelijk namelijk, 1 donkere en 1 lichtere.... de lichtere ben ik nog niet zo ver mee! Nu staat de donkere erop.
svennson schreef:kleuren zijn niet zo speciaal. maar als ik wil registreren zie ik standaartµ
gebruikersnaam : hellfire ? 8)
Afgelopen 2 dagen veel meer kleurenvariaties erin gebracht... hierdoor beter? Misschien ook veel minder standaart en "opvallender"?
Ik heb nagekeken met die standaardnaam, al rondgepost op verschillende phpBBfora, maar weet niet hoe ik dat moet veranderen.... Het gebeurt ook als je niet-ingelogd bent, en een bericht wilt posten... staat er al standaard HellFire! Op zich geen ramp, maar weet jij toevallig hoe ik hier een defaultnaam kan plaatsen ofzo? zoals "anoniem" ofzo?
Bedankt voor de kritiek!
Ben er nog erg mee bezig idd! Maar toch al "verontrustend" dat mensen hem nu al niet mooi vinden haha

maar ben blij dat jullie het melden!
B-sTyLe schreef:ik zie de kleur #006699 (links en randen) nog, die past niet bij de stijl,
en die header ziet er wat.. tja,, niet mooi uit. en dat ie word uitgerekt is helemaal lelijk.
Qua kleur en randen: Goed punt! Niks op aan te merken! Dus vandaag meteen wat aan gedaan! Is het beter nu?
Qua header, ligt aan smaak I guess... Vind hem op zich wel aardig, en dat langgerekte vind ik er niet zo slecht uitzien!
Maar heb hem toch maar opgeknapt.... ziet er beter uit zo? Of vind je dat ik een heel nieuw logo moet maken? Bedankt!