Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Kaza
-
Contacteer:
Bericht
door Kaza » 03 aug 2006, 07:46
Ik heb een probleempje met deze mod. Het heeft gewerkt en na controlle is alles goed en staat alles nog op zijn plek.
Het probleem is dat er nu gewoon kan worden gepost zonder een min-limit. Echter bij het wijzigen van een post werkt ineens de mod wel! Nu denk ik dat de wijzegingen van phpbb het gevolg zijn dat het niet meer goed werkt. Wie weet het probleem en kan de oplossing geven?
Hier een stuk code die de limit in werking stelt.
Code: Selecteer alles
includes/functions_post.php
#
#-----[ FIND ]------------------------------------------
#
// Check message
if (!empty($message))
{
#
#-----[ REPLACE WITH ]------------------------------------------
#
// Check message
// $mode == 'editpost' added for Min-Maxlength Mod
if (!empty($message) || $mode == 'editpost')
{
$message = trim($message);
if ( (strlen ($message) > $board_config['message_maxlength']) && ($board_config['message_maxlength'] > 0) )
{
$message_too_long = sprintf($lang['Message_Maxlength_error'], $board_config['message_maxlength']);
$error_msg .= (!empty($error_msg)) ? '<br />' . $message_too_long : $message_too_long;
}
if ( (strlen ($message) < $board_config['message_minlength']) && ($board_config['message_minlength'] > 0) )
{
$message_too_short = sprintf($lang['Message_Minlength_error'], $board_config['message_minlength']);
$error_msg .= (!empty($error_msg)) ? '<br />' . $message_too_short : $message_too_short;
}
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total
-
Raimon
-
Contacteer:
Bericht
door Raimon » 03 aug 2006, 12:05
En heb je de rest van de modificatie al nagekeken?
Lijkt me sterk dat ie het ineens niet meer doet, bij een ander forum heb ik hem er ook op gezet met versiie 2.0.21, heb je ondanks toevallig geupdate of niet?
-
Kaza
-
Contacteer:
Bericht
door Kaza » 03 aug 2006, 17:29
Zo veel kan er niet fout gaan qua editten aangezien dit het enige is die wat een opdracht geeft voor de mod (zie eerste post)
Ik denk dus dat er iets anders is wat fout gaat. De rest is namelijk voor je admin en DB
Edit:
Probleem half opgelost
Code: Selecteer alles
$lang['Empty_message'] = 'You must enter a message when posting.';
Deze regel moest je in een eerdere versie // bij de laatste versie is een add after.
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total