Meerdere Vragen

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Drekslet

Meerdere Vragen

Bericht door Drekslet » 26 jul 2006, 11:07

Hoi,

Ik ben met mijn eigen template bezig maar ik heb wat dingen die ik anders wil maar waar ik niet uit kom.

1. Als je een reactie gaat posten zie je onderaan staan 'Topic review' waar de vorige reacties staan. Maar die staan er nog in de oude subSilver stijl, dus ik keek in de codes en toen zag ik dat ze '{postrow.ROW_CLASS}' als class gebruiken. Maar waar kan ik die veranderen ?

2. Als iemand een iets post en diegene heeft een te brede signature dan wordt de lay-out breder terwijl die sig er makkelijk kan staan zonder de lay-out te verbreden... kent iemand dit probleem of weet iemand hoe dat op te lossen is ?

3. [ Administrator ] [ Moderator ] die kleuren wil ik anders (ik weet dat daar honderden tutorials over zijn maar daar veranderen ze een class gewoon door 'style: color #000000' maar ik ben zelf niet zo weg van die manier, want ik wil zo veel mogelijk orgineel houden. Toen zag ik in theme_info.cfg

Code: Selecteer alles

$Frakum[0]['fontcolor1'] = "444444";
$Frakum[0]['fontcolor2'] = "006600";
$Frakum[0]['fontcolor3'] = "FFA34F";
Maar als ik dat verander dan veranderd de kleur van [ Administrator ] [ Moderator ] niet...

Kan iemand mij verder helpen ?

Greetz

Andre
Drek, Slet!

Drekslet

Bericht door Drekslet » 27 jul 2006, 19:24

Weet niemand het?

Ik bedenk me net, heb ik deze topic wel in het goeie forum gepost ? :?

Greetz Andre
Drek, Slet!

Jan
Contacteer:

Bericht door Jan » 28 jul 2006, 08:27

Ga in je adminpanel naar stylen beheer en klik op de gewenste template om te werken. Hier ga je font kleur 2 en 3 veranderen.
3 staat voor de Administrator kleur, 2 voor de moderator kleur.
Dit lijkt me de makkelijkste oplossing :wink:

Gesloten