http://www.ownageworld.com/ned/portal.php
Als je niet ingelogd bent zie je bovenaan "!-- mod : calendar -->" staan...
Ik neem aan dat hier een < voor moest staan of zoiets, maar ik kan niet terugvinden waar dit zou moeten staan... Het is op elke pagina te zien, dus ik gok overal_header.tpl of functions/pageheader.php maar hier kon ik het niet in vinden... iemand nog ideeen?
[solved] Topic Calendar !-- mod : calendar --
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
[solved] Topic Calendar !-- mod : calendar --
Laatst gewijzigd door ownageworld op 21 jul 2006, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Weet je zeker dat het niet in overall_header.tpl stond?
En eventueel al gezocht in includes/page_header.php, normaal moet het in de tpl file staan de fout helemaal boven aan
Of de files die je bewerkt hebt voor de modification
En eventueel al gezocht in includes/page_header.php, normaal moet het in de tpl file staan de fout helemaal boven aan

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
Hmmm... t is er ook als je ingelogd bent!Raimon schreef:Weet je zeker dat het niet in overall_header.tpl stond?
Maar das raar... want sinds vanmiddag niks geks meer gedaan, en tijdje nog op mn forum gezeten, en niks gezien... ik ga het maar weer nalopen dan...
EDIT: Raimon, je bent geweldig

Maar het stomme is... Ik weet best veel van phpBB onderhand, en toch kijk ik te snel en te makkelijk over de simpelste dingen heen... Dit is newby fout, en ik wens dat dit ook vergeten wordt mensen

Iig bedankt Raimon voor je snelle reactie! TOP!