Op weg naar phpBB3: Release Candidate 1
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
-
Weet niet of ik het hier moet posten maar ik heb er een vraagje over en doe het dus maar hier :badboy:
Toen ik wat aan het prutsen was, kwam ik erachter dat je custom fields aan kan maken... Ik heb 3 nieuwe velden, waarvan ik ze alledrie op profiel wil hebben, maar 2 ervan maar op viewtopic, en geeneen in memberlist...
Nou heb je mooie setting, dat je dat kan instellen, maar niet per veld...
Toen ik naar de coding ging kijken, zag ik dat je ook kan bepalen waar hij komt te staan, maar hij nog steeds het "permissionsystem" gebruikt (wel of niet laten zien op profiel/viewtopic) die ingesteld staat in ACP...
Kortom, hoe krijg ik het voor elkaar 1 veld alleen maar op PROFIEL te laten zien, en de rest profiel + viewtopic?
ps Ik weet dat je bij "load settings" dingen kan veranderen...
Toen ik wat aan het prutsen was, kwam ik erachter dat je custom fields aan kan maken... Ik heb 3 nieuwe velden, waarvan ik ze alledrie op profiel wil hebben, maar 2 ervan maar op viewtopic, en geeneen in memberlist...
Nou heb je mooie setting, dat je dat kan instellen, maar niet per veld...
Toen ik naar de coding ging kijken, zag ik dat je ook kan bepalen waar hij komt te staan, maar hij nog steeds het "permissionsystem" gebruikt (wel of niet laten zien op profiel/viewtopic) die ingesteld staat in ACP...
Kortom, hoe krijg ik het voor elkaar 1 veld alleen maar op PROFIEL te laten zien, en de rest profiel + viewtopic?
ps Ik weet dat je bij "load settings" dingen kan veranderen...
-
- Contacteer:
- Xanland
- Contacteer:
Als ik in xxx/language/xxx/common.php kijk staat er ergens KB, dacht dat dat de KB {KennisBank} wasStef schreef:Eh nee, hoezo? Waar heb je dat dan gezien?

Laatst gewijzigd door Xanland op 16 jul 2006, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is nog niet zeker, maar ga er maar vanuit dat het niet zo is, de fixes van de ene naar de andere, zijn ontzettend groot. Even een upgrade schrijven is er niet bij.berend11 schreef:ff klein vraagje als ik bv beta 1 download en er komt een beta 2 vrij kan ik hem dan upgraden van beta 1 naar beta 2 en dan van de laatste beta naar de normale?
Tussen de verschillende beta versies zullen geen upgrade scripts beschikbaar komen en ook van Beta naar RC niet.
Pas vanaf RC zullen er upgrade scripts van phpBB2 naar 3 and van RC naar 3 beschikbaar komen.
Tenminste, dat is wat ik ergens op area51.phpbb.com heb gelezen dus ik kan me ook vergissen.
Pas vanaf RC zullen er upgrade scripts van phpBB2 naar 3 and van RC naar 3 beschikbaar komen.
Tenminste, dat is wat ik ergens op area51.phpbb.com heb gelezen dus ik kan me ook vergissen.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."