critical error ?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
voaske

critical error ?

Bericht door voaske » 14 jul 2006, 11:21

Support template:
  • Wat is het probleem? kan het forum niet openen
    Wanneer ontstond het probleem? ik merkte het gister (pas terug van vakantie)
    Adres van je forum: http://excelsiorhamont.be/forum
    Geïnstalleerde mods: ?
    Huidige template: ?
    phpBB versie: 2.0.15
    Waar is je forum gehost: via doemee.be
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? nee
    Heb je gezocht naar een antwoord? Ja? met welke zoekwoorden?
ja
Overige opmerkingen: ik ben pas een week bezig met php ,toen ik maandag net voor ik vertrok chekte was alles ok ,nu krijg ik de melding phpbb:critical error not connect to database

Pino1990
Contacteer:

Bericht door Pino1990 » 14 jul 2006, 11:31

Staat al in de error waarschijnlijk een fout in je database of in je instellingen tot de database...

Kijk ff in je database of je naam enzo nog goed staan, anders zou ik je oude install bestanden ff terug zetten, database leegmaken en opnieuw installeren...

voaske

Bericht door voaske » 14 jul 2006, 11:52

Pino1990 schreef:Staat al in de error waarschijnlijk een fout in je database of in je instellingen tot de database...

Kijk ff in je database of je naam enzo nog goed staan, anders zou ik je oude install bestanden ff terug zetten, database leegmaken en opnieuw installeren...
gewoon weer alles opnieuw installeren dus? ben ik dan alle berichten enz die er al op stonden kwijt ? en hoe kan dit gebeuren , hoe kan ik dat voorkomen ?of is dit gewoon pech ?
:roll:

Stephen
Contacteer:

Bericht door Stephen » 14 jul 2006, 11:55

Neee!!!

Je moet gewoon je database terug juist invoeren in je config.php , dat betekent, het juiste db naam en het juiste passwoord :wink:
Greetz

Pino1990
Contacteer:

Bericht door Pino1990 » 14 jul 2006, 11:56

Oei er stonden dus al berichten in...

De tabellen van je database opslaan en in een nieuwe zetten zou moeten werken voo het behouden van berichten. Behoud anders alle bestanden en zet je install, contrib mappen erop en je config.php

Stephen
Contacteer:

Bericht door Stephen » 14 jul 2006, 11:59

Pino1990 schreef:Oei er stonden dus al berichten in...

De tabellen van je database opslaan en in een nieuwe zetten zou moeten werken voo het behouden van berichten. Behoud anders alle bestanden en zet je install, contrib mappen erop en je config.php
Gewoon doen wat ik zeg, je moet niet alles in een nieuwe zetten :? :wink:
Greetz

Gesloten