Vraag over admin panel
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Vraag over admin panel
Niet zozeer een probleem hier, eerder een vraag door een vaststelling.
Ik heb de afgelopen weken gemerkt dat als ik al een paar keer in het admin panel ben geweest, het ineens niet meer gaat.
Als ik dan naar het admin panel wil gaan dan kom ik gewoon weer op de forum index terecht.
Na een aantal uur of de volgende dag werkt het echter weer allemaal normaal.
Vandaar nu mijn vraag: staat er een beperking op het gebruik van het admin panel of ligt het aan bepaalde instellingen of aan de host?
Zijn er nog mensen die dit gemerkt hebben?
Het is dus niet zo zeer een probleem aangezien het na x aantal uren weer normaal gaat, enkel beetje vervelend van tijd tot tijd
Elisje
Ik heb de afgelopen weken gemerkt dat als ik al een paar keer in het admin panel ben geweest, het ineens niet meer gaat.
Als ik dan naar het admin panel wil gaan dan kom ik gewoon weer op de forum index terecht.
Na een aantal uur of de volgende dag werkt het echter weer allemaal normaal.
Vandaar nu mijn vraag: staat er een beperking op het gebruik van het admin panel of ligt het aan bepaalde instellingen of aan de host?
Zijn er nog mensen die dit gemerkt hebben?
Het is dus niet zo zeer een probleem aangezien het na x aantal uren weer normaal gaat, enkel beetje vervelend van tijd tot tijd
Elisje
-
- Contacteer:
Administratie-paneel linkt naar website
Hallo, ik heb pas phpBB2 op de server geïnstalleerd en nu wilde ik deze naar mijn domein - http://www.het-wijkdebat.nl - configureren, maar zodra als ik het administratie-paneel wil gebruiken, krijg ik de site van Elsevier voor me. Mijn vraag is: wat zou er eventueel mis zijn gegaan en wat kan ik daaraan doen?Elisje schreef:Ik gebruik geen google web accelerator.
En het uitloggen en weer inloggen helpt niet. Na een aantal uren tot een dag is het weer in orde. Het is niet echt een groot probleem dan, gewoon vervelend af en toe.
Vroeg me af of meerdere mensen het hadden dan omdat het nogal gek is.
Heb dat ook bij aanpassing van mijn profiel. Dus wie kan mij helpen daarbij?
Niemand is perfect en volmaakt, laat dus `n ander in eigen waarde!!
Probleem is er nog steeds (zie eerste post).
Alleen komt er nu bij dat ik af en toe, zoals vandaag, helemaal niet naar het AP kan. Ik ben ingelogd en wanneer ik klik om naar AP te gaan vernieuwt de indexpagina gewoon.
Dit is al stukken vervelender aangezien ik nu geen flauw idee heb hoelang ik eventueel moet wachten voor ik er wel in kan.
Heb precies wel al gemerkt dat anderen hier totaal geen last van hebben en heb er ook nog niet meer informatie over gevonden.
Noot: Ik weet dat het al een oudere topic is, maar aangezien het nog steeds over hetzelfde gaat met nu een extraatje erbij heb ik hem toch maar naar boven gehaald.
Alleen komt er nu bij dat ik af en toe, zoals vandaag, helemaal niet naar het AP kan. Ik ben ingelogd en wanneer ik klik om naar AP te gaan vernieuwt de indexpagina gewoon.
Dit is al stukken vervelender aangezien ik nu geen flauw idee heb hoelang ik eventueel moet wachten voor ik er wel in kan.
Heb precies wel al gemerkt dat anderen hier totaal geen last van hebben en heb er ook nog niet meer informatie over gevonden.
Noot: Ik weet dat het al een oudere topic is, maar aangezien het nog steeds over hetzelfde gaat met nu een extraatje erbij heb ik hem toch maar naar boven gehaald.
Elisje schreef:Probleem is er nog steeds (zie eerste post).
Misschien een optie : extra / internet-opties - en dan "algemeen"
de cookies verwijderen en bestanden verwijderen ??