Het heeft waarschijnlijk met de eXtreme Styles mod te maken maar wat, weet iemand het?
Terrafrost Birthday mod --> interface
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hoe staan je instellingen in het configuratiepaneel?
Standaard verbied de mod dat je je verjaardag mag aanpassen, en als dat zo is, dan wordt het veld niet getoond. Ook kan het veld soms tevoorschijn komen bij de registratieinformatie. Dat doet het wanneer het verplicht is om je verjaardag op te geven.
Standaard verbied de mod dat je je verjaardag mag aanpassen, en als dat zo is, dan wordt het veld niet getoond. Ook kan het veld soms tevoorschijn komen bij de registratieinformatie. Dat doet het wanneer het verplicht is om je verjaardag op te geven.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Dit is mijn template.php
http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... 1028E49DB0
Terwijl hij wel werkt op hetpraathuis.nl
http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... 1028E49DB0
Terwijl hij wel werkt op hetpraathuis.nl

Ik ben al dichter gekomen bij het probleem en het zit hem in het gebruik van de UserCp Organize van Dustin in combinatie met de TerraFrost Birthday mod aangezien de Organize gebruik maakt van een aantal switches in profile_add_body.tpl en de birthday mod zich erin verslikt.
Hoe zou ik dat kunnen oplossen?
Hier een stukje code
Hoe zou ik dat kunnen oplossen?
Hier een stukje code
Code: Selecteer alles
<!-- BEGIN switch_cpl_profile_info -->
<tr>
<td class="row-header" colspan="2"><span>{L_PROFILE_INFO}</span></td>
</tr>
[..]
<!-- BEGIN birthday_optional -->
<tr>
<td class="row1"><span class="gen">{L_BIRTHDAY}:</span></td>
<td class="row2">{BIRTHDAY_INTERFACE}</td>
</tr>
<!-- END birthday_optional -->
<tr>
<td class="row1"><span class="gen">{L_SIGNATURE}:</span><br /><span class="gensmall">{L_SIGNATURE_EXPLAIN}<br /><br />{HTML_STATUS}<br />{BBCODE_STATUS}<br />{SMILIES_STATUS}</span></td>
<td class="row2">
<textarea name="signature" style="width: 98%" rows="8" cols="30" class="post">{SIGNATURE}</textarea>
</td>
</tr>
<!-- END switch_cpl_profile_info -->
Geen garantie dat het werkt:
OPEN: usercp_register.php
FIND: $block = ( $board_config['bday_require'] == TRUE ) ? 'birthday_required' : 'birthday_optional';
REPLACE: $block = 'switch_cpl_profile_info' . ( $board_config['bday_require'] == TRUE ) ? 'birthday_required' : 'birthday_optional';
maak van die regel eens dit:?
$block = $cpl_registration_info . ( $board_config['bday_require'] == TRUE ) ? 'birthday_required' : 'birthday_optional';