Headlines in Ezportal?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Dark_Blaze
Headlines in Ezportal?
Hey, is er een mogelijkheid om in ezportal alleen de titels van het topic te zetten inplaats van de text. En als je dan op de titel klikt dat je dan naar het topic zelf gaat?
Als er geen mod is... Kun je dat dan op een simepele manier veranderen in het script?
Alvast bedankt
-DB
Als er geen mod is... Kun je dat dan op een simepele manier veranderen in het script?
Alvast bedankt
-DB
-
- Contacteer:
*k zat fout te denken*
Laatst gewijzigd door nickdhnick op 22 jun 2006, 21:59, 2 keer totaal gewijzigd.
- Dark_Blaze
-
- Contacteer:
-
Is op zich niet zo moeilijkDark_Blaze schreef:Weet iemand anders hoe dat moet?

Code: Selecteer alles
'TIME' => $fetchposts[$i]['topic_time'],
'TEXT' => '<mwthree style="display:none"></mwthree>' .$fetchposts[$i]['post_text'],
'REPLIES' => $fetchposts[$i]['topic_replies'],
'U_VIEW_COMMENTS' => append_sid('artikel.' . $phpEx . '?t=' . $fetchposts[$i]['topic_id']),
'U_POST_COMMENT' => append_sid('posting.' . $phpEx . '?mode=reply&t=' . $fetchposts[$i]['topic_id']),
'DESC' => $fetchposts[$i]['forum_name'],
'U_READ_FULL'
'L_READ_FULL' => $read_full,
'OPEN' => $open_bracket,
'CLOSE' => $close_bracket)
en verander in "'U_READ_FULL' => append_sid('viewtopic.' . $phpEx . '?t=' . $fetchposts[$i]['topic_id']),"
Hierbij stuurt hij het meteen naar topic zelf...
En je moet natuurlijk ook template file aanpassen...
Roep maar als je niet weet hoe

- Dark_Blaze
Verander je dan niet alleen de link van Lees Alles?ownageworld schreef:Zoek "'U_READ_FULL' =>"Dark_Blaze schreef:Weet iemand anders hoe dat moet?
en verander in "'U_READ_FULL' => append_sid('viewtopic.' . $phpEx . '?t=' . $fetchposts[$i]['topic_id']),"
iemand zei ook een keer tegen mij dat je cutenews kon gebruiken, maar ik vind dat niet goed samenwerken met PHPBB
-
Ja dat verander je wel dan ja... maar je wilt toch alleen de titel hebben?Dark_Blaze schreef:Verander je dan niet alleen de link van Lees Alles?ownageworld schreef:Zoek "'U_READ_FULL' =>"Dark_Blaze schreef:Weet iemand anders hoe dat moet?
iemand zei ook een keer tegen mij dat je cutenews kon gebruiken, maar ik vind dat niet goed samenwerken met PHPBB
Want dan heb je de "read_full" string niet nodig...
Stel dat je deze nog gewoon wilt behouden, zou je overal "U_READ_FULL" op kunnen zoeken en alle codes kopieren, en dan "U_READ_FULL2" van kunnen maken...

- Dark_Blaze
-
Laat je gepruts eens zien danDark_Blaze schreef:Ik heb het nu, en dan had ik nog een vraag.
Als je de normale ezportal installeert heb je links een blok met navigatie. Nu heb ik die links in overall header gezet, en wou ik van dat blok een maken met titels uit een ander topic. Hoe kan ik dat doen? Ik heb al wat geprutst maar lukte niet :S

Je kan ook gewoon standaard ezportal blok weer erbij halen door kopieren plakken en dan gewoon kwestie van veranderen...
- Dark_Blaze
- Dark_Blaze
Dark_Blaze schreef:Ik heb het nu, en dan had ik nog een vraag.
Als je de normale ezportal installeert heb je links een blok met navigatie. Nu heb ik die links in overall header gezet, en wou ik van dat blok een maken met titels uit een ander topic. Hoe kan ik dat doen? Ik heb al wat geprutst maar lukte niet :S
Bump