deatwish schreef:Ik heb eigenlijk super veel vragen over ezportal want ik ben nog maar nieuw in ezportal.Hier zijn mijn vragen.en mijn site is :
Dit is mijn forum en de geiinstaleerde template is Apollo
1)Als ik naar ezportal kijk dan zie ik geen announcements maar gewoon posts die een member heeft gemaakt maar hoe kan ik dat dan vervangen door posts die ik wil dat er verschijnen.
http://smartor.is-root.com bied hier heel veel info over, je ezportal is helemaal 100% te customizen, en je kan bijvoorbeeld dat het nieuws ophaald uit forum dat JIJ bepaald, en waar jij bijvoorbeeld alleen kan posten...!
deatwish schreef:
2)Hoe maak je een poll??
Zit standaard bij ezportal... maak gewoon een poll op je forum, en hij staat meteen op je ezportal (automatisch!)
deatwish schreef:
3)Hoe maak je een intro video in het welkom gedeelte van ezportal zoals in
deze site gebruik deze inlog gegevens en kijk naar de video op ezportal : login : thekiller wachtwoord : moltrestwee
Ik weet niet hoe de video is gemaakt...maar om de video op ezportal te zetten is weer heel makkelijk hoor! De video ziet er idd goed uit...
deatwish schreef:
4)Hoe maak je ezportal hetzelfde als deze en welke mods zijn geinstalleerd op ezportal :
deze site gebruik deze inlog gegevens : login :
wachtwoord :
Ziet er uit als een standaard ezportal... je zou een template kunnen downloaden genaamd boyz die hier heel veel op lijkt en zelf een beetje aanpassen... Qua mods die ik zie:
- Donation MOD
- images on index next to forum MOD
- users browsing MOD
havent seen a lot more... Looks pretty simple to me!
deatwish schreef:
5)Hoe kan ik dingens verplaatsen en aanpassen in ezportal??
als je enig verstand hebt van HTML, is dit een makkie! Je past portal_body.tpl aan en verandert het hoe je het wilt hebben... Ook als je geen verstand hebt van HTML, heb je dit zo onder de knie!
deatwish schreef:
Ik heb echt veel hulp nodig want ik ben nog maar 14 jaar en ik ken ezportal nog niet goed want ik heb het gisteren pas op men forum geiinstaleerd.Help mij AUB en sorry voor mijn vele vragen
Schaam je, en dan nu al op dat soort sites rondzwerven

Ezportal is makkelijk te installen, er zit ook een install file bij, wat je allemaal moet doen om het te "installeren"... bekijk dat eens rustig, en doe precies wat er staat, dan lukt het wel (je hebt beginselen al zie ik op je forum/ site)