Adv.: Een enkel bericht verplaatsen naar ander onderwerp!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Adv.: Een enkel bericht verplaatsen naar ander onderwerp!
Er werd op m'n forum een topic geopend, die de mods na een tijdje hebben gesloten.
Maar een gebruiker dacht nog niet klaar te zijn met het onderwerp en dacht: ik maak een nieuw onderwerp/topic aan met dezelfde titel en een 2 erachter.
Dus eerst:
"bla bla bla" (gesloten)
En daarna kwam:
"bla bla bla 2"
Kan ik (als admin) ook het eerste topic weer openen en dan de berichten uit de tweede topic hier nog onder zetten? Dus de berichten van de 2e topic als het ware invoegen bij de een ander???
Maar een gebruiker dacht nog niet klaar te zijn met het onderwerp en dacht: ik maak een nieuw onderwerp/topic aan met dezelfde titel en een 2 erachter.
Dus eerst:
"bla bla bla" (gesloten)
En daarna kwam:
"bla bla bla 2"
Kan ik (als admin) ook het eerste topic weer openen en dan de berichten uit de tweede topic hier nog onder zetten? Dus de berichten van de 2e topic als het ware invoegen bij de een ander???
Nope..ja of je moet ze kopieeren en onder je eigen naam posten
Scootervragen.nl :: Scooters, freaks and fun combined
Meld je ook aan als scooters je niet interesseren

Er is btw wel un manier.. je kan als ut goed is in het member beheer het wachtwoord vd gebruiker aanpassen. Op die manier kun je dus inloggen op deze gebruiker zijn naam en de berichten nogmaals plaatsen.
Nadat je dit gedaan hebt moet je uiteraard wel het nieuwe wachtwoord even doormailen aar de betreffende gebruiker
Nadat je dit gedaan hebt moet je uiteraard wel het nieuwe wachtwoord even doormailen aar de betreffende gebruiker

hoezo omslachtig? minder werk als het downloaden, aanpassen, uploaden en testen (en dan vervolgens nog posten) van een hack die niet bestaat :\

Mensen mensen... natuurlijk kan het veel simpeler; ga naar je database, zoek het betreffende bericht op in de tabel phpbb_posts en verander het topic_id in de tweede kolom naar het id van de nieuwe topic. Speel daarna nog even met het getal onder post_time in kolom 5, want phpBB sorteert op tijd en niet op post_id, waardoor het dus kan gebeuren dat het verplaatste bericht ergens midden in de topic komt te staan (als de berichten erna nieuwer zijn). 

Alssie niet bestaat valt er ook niets te down-/uploaden en testen... hahaStylo schreef:minder werk als het downloaden, aanpassen, uploaden en testen (en dan vervolgens nog posten) van een hack die niet bestaat
Maar okay, de manier van m0symuis is wel te doen natuurlijk...
Zal me daar eens wat verder in verdiepen!
TnX
ik meen mij te herinneren dat sven ansem ooit een mod hiervoor geschreven heeft, de merge topics mod... nu weet ik alleen het adres van zijn site niet meer, en weet ik ook niet meer of ie de mod ook geschikt heeft voor de laatste versie phpbb
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Ik heb iets gevonden op phphacks,
het heet "Simple Merge", en daarmee kan je berichten bij een ander topic inzetten, maar dat gaat niet per bericht, zover ik heb kunnen testen.
linkje: http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=1690
in principe nog niet precies wat ik bedoelde, maar in het geval wat ik beschreef, werkt het prima!
het heet "Simple Merge", en daarmee kan je berichten bij een ander topic inzetten, maar dat gaat niet per bericht, zover ik heb kunnen testen.
linkje: http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=1690
in principe nog niet precies wat ik bedoelde, maar in het geval wat ik beschreef, werkt het prima!
- John_de_Vries
- Contacteer:
Volgens mij is hij hier nog actiefBudweiser schreef:ik meen mij te herinneren dat sven ansem ooit een mod hiervoor geschreven heeft, de merge topics mod... nu weet ik alleen het adres van zijn site niet meer, en weet ik ook niet meer of ie de mod ook geschikt heeft voor de laatste versie phpbb
http://www.shannado.nl/forum/index.php? ... eae4172108
klopt...
http://www.shannado.nl/forumorg/ is zijn modpage... alleen de mergemod die daar op staat is voor 2.0.3. of 2.0.2.
is natuurlijk altijd een kans dat ie op een later bord ook wel werkt maar das nog maar de gok
http://www.shannado.nl/forumorg/ is zijn modpage... alleen de mergemod die daar op staat is voor 2.0.3. of 2.0.2.
is natuurlijk altijd een kans dat ie op een later bord ook wel werkt maar das nog maar de gok
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------