De I toets zit toch dichterbij de N dan de E, en de T toets toch dichter bij de E dan de I.

Heerlijk om te lezen die dreuge reacties, die vaak nog nuttige info bevatten ook.Bee schreef:Jawel, iedereen heeft ze. Alleen sommige mensen zijn zo verstandig om ze te slopen met overmatige alcoholconsumptie. Waarschijnlijk hadden ze al zoveel gedronken dat ze vergeten waren dat het slecht was voor de hersenen![]()
Ik heb ook geleerd dat McDonald's geen alcohol schenkt en geen varkensvlees (uitzondering de mannenburgers met bacon) serveert omdat het voor alle bevolkingsgroepen toegankelijk moet zijnOm diezelfde reden beperkte ik ook de alcoholconsumptie in de voormalige bar, jammer dat die door een paar gebruikers werdt platgeplunderd
Hetzelfde ongeveer als wat je hier doet.Bee schreef:Wat in vredesnaam zou ik in een boek van mijn hand moeten zetten
Welk doel?Bee schreef:Het is dan misschien wel humorloos, maar zeker met een doel
Bee schreef:Jij bent echt zo'n typisch mannetje. Zo'n typisch mannetje dat zijn eigen hachje bijna weet te redden, maar waar met een beetje pech door heen wordt geprikt. Zo'n mannetje dat tegelijk anderen eens flink de hak wil zetten, die van mierenneuken zijn hobby heeft gemaakt en fouten van een andere groot uitmeet.
Je bent echt zo'n typisch mannetje wat we hier verstaan als een boer. Een boer die weigert toe te geven dat hij fout zit, die alleen maar het idee heeft dat hij wordt beknepen, en dat hij altijd als de schuldige wordt gezien. Toegeven komt niet in het woordenboek voor.
Je bent echt zo'n typisch mannetje die doet alsof hij het sarcasme heeft uitgevonden, en wat hij tot in den treuren probeert te bewijzen, maar wat andere mensen irriteert.
Je bent het type mannetje wat ik niet nodig heb voor een goede sfeer, omdat het sfeer verbindt aan alcohol.
Dat mannetje wat zegt dat ik droog ben, dat ik geen humor heb, dat ik een heethoofd ben, dat ik doelloos ben. Dat mannetje heeft ondertussen zijn humor van anderen, wordt aggressief tegen andere gebruikers en is kansloos bezig door zo goed als alleen in Algemene Chat te posten.
Lifeguard, je gaat mij niet wijsmaken dat je geen boer'nverstand hebt. Blijf lekker daar waar je zit, in deze omgeving zal je je niet thuisvoelen. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag....
P.S.: Als ik in de zee ver uit de kust ben, dan zwem ik zelf wel terug. Heb ik geen "lifeguard" voor nodig...