Vraagje>>>>

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Saskia

Vraagje>>>>

Bericht door Saskia » 26 feb 2003, 23:17

Ik heb een forum (SubSilver) dat is best een leuke kleur, en ben er ook tevreden mee, maar nu wil ik daarnaast een (SubBlack)... ik heb dat geprobeerd die (subBlack) te installeren in de directory (templates)
nou toen naar me forum en op edit.. werk voor geen ene meter, kreeg een lijst voor me neus met de vraag want to download..? denk oke dan maar op download, toen kreeg ik een lijst voor me met daarop, alle txt colors "" en nog wat meer, nou toegevoegd in de nieuwe edit (Subblack)
template, maar niets werkte, denk stop er maar mee voordat ik me eerste forum naar de kl....help, dus ik weer naar me ftp en alles maar weer weg gehaald, dus dit is mijn vraag....

Oja, en nog iets hoe schakel je een klikbare url uit..? dus als je een url post, dat je hem niet aan kan klikken maar Copy and paste.

Saskia.

matel
Contacteer:

Bericht door matel » 27 feb 2003, 17:37

Je moet het .zip bestand waar de style staat uitpakken en met FTP overzetten naar de map "...\Templates\je style naam". Daarna ga je naar het adminpanel, kies je "Toevoegen" bij Stijlen beheer en daar klik je Subblack aan.

Als je niet wilt dat je op een url kunt klikken, zet je de URL tussen aanhalingstekens zoals bij "www.eensite.nl".
ManyLinks website
ManyThings Forum Kom en wordt ook lid!
Afbeelding

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 27 feb 2003, 23:24

hahaha
[+] Isento at DeviantArt

Gesloten