Tetafesto
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Koningspython
- Contacteer:
Tetafesto
Zijn er hier meer die opeens een gebruiker met de naam tetafesto op hun forum hebben gekregen?
Ik vond de naam wat raar en gaf hem op bij google. Daar kwam een hele rij met namen van fora waar hij zich op dezelfde dag 03-06 had ingeschreven.
Ik heb hem maar gebant!
Ik vond de naam wat raar en gaf hem op bij google. Daar kwam een hele rij met namen van fora waar hij zich op dezelfde dag 03-06 had ingeschreven.
Ik heb hem maar gebant!
Waarom loopt mijn neus en ruiken mijn voeten!
waarschijnlijk Spam 
Gebruik de zoekfunctie om te voorkomen dat je in de toekomst nog meer van die "valse" aanmeldingen krijgt.

Gebruik de zoekfunctie om te voorkomen dat je in de toekomst nog meer van die "valse" aanmeldingen krijgt.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- Koningspython
- Contacteer:
misschien zoeken op foute aanmeldingen of spam ofzo 
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=297 ... mde+gasten
misschien heb je hier wat aan?

http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=297 ... mde+gasten
misschien heb je hier wat aan?
- Koningspython
- Contacteer:
- Koningspython
- Contacteer:
Wordt hier met de dag gezelliger zeg!
Wat was er verkeerd aan mijn eerste antwoord?
Ik verwijs hem na de zoekmachine, om daar tips te kunnen vinden.
Daarna geef ik hem nogmaals een antwoord op zijn 2de vraag.
Ik zie niet wat hier verkeerd aan is, maargoed.
@topicstarter! Graag gedaan
Wat was er verkeerd aan mijn eerste antwoord?
Ik verwijs hem na de zoekmachine, om daar tips te kunnen vinden.
Daarna geef ik hem nogmaals een antwoord op zijn 2de vraag.
Ik zie niet wat hier verkeerd aan is, maargoed.
@topicstarter! Graag gedaan

- Koningspython
- Contacteer:
Het was ook niet mijn bedoeling om er een openbare discussie van te maken, maar dan zal ik ook open kaart spelen.
Voor Lifeguard is het niet de eerste keer dat hij dit doet en is daar ook op aangesproken via de pb functie een tijdje gelden. Nu kom ik dit weer vaker bij Lifeguard tegen en daarom dacht ik dat hij er in het openbaar maar eens op aangesproken moest worden. Puur een opmerking die duidelijk maakt dat we op phpBB.nl zo niet supporten.
Voor de reactie van Koningspython met "Duh, dat heeft ie daarna toch prima gedaan!".
Ik weet wat ik zeg of doe en op wie het gericht is, het lijkt me dat je dan wel in de gaten zou moeten hebben dat ik, ook al kan ik begrijpen dat je het wat vreemd vind omdat je als nog geholpen bent, het niet puur om dit éne geval doe.
De bedoeling van het supporten is niet dat men geholpen wordt, dit gebeurd niet door iemand te verwijzen naar de zoekmachine, nou is dat opzich niet een ramp als de supporter die gebruiker ook daadwerkelijk helpt met zoeken. Doet men dit niet, dan word diegene daar op aangesproken.
Dit alles wat ik er over kwijt wil, ik probeerde discussie toch wat in te korten door via de mod edit, hierover nog wat kwijt te willen, mocht Lifeguard of Koningspython nog iets willen opmerken, ter discussie stellen ofzo doe dat dan via de PB functie.
Ik hoop dat het voor iedereen helder is.
Voor Lifeguard is het niet de eerste keer dat hij dit doet en is daar ook op aangesproken via de pb functie een tijdje gelden. Nu kom ik dit weer vaker bij Lifeguard tegen en daarom dacht ik dat hij er in het openbaar maar eens op aangesproken moest worden. Puur een opmerking die duidelijk maakt dat we op phpBB.nl zo niet supporten.
Voor de reactie van Koningspython met "Duh, dat heeft ie daarna toch prima gedaan!".
Ik weet wat ik zeg of doe en op wie het gericht is, het lijkt me dat je dan wel in de gaten zou moeten hebben dat ik, ook al kan ik begrijpen dat je het wat vreemd vind omdat je als nog geholpen bent, het niet puur om dit éne geval doe.
De bedoeling van het supporten is niet dat men geholpen wordt, dit gebeurd niet door iemand te verwijzen naar de zoekmachine, nou is dat opzich niet een ramp als de supporter die gebruiker ook daadwerkelijk helpt met zoeken. Doet men dit niet, dan word diegene daar op aangesproken.
Dit alles wat ik er over kwijt wil, ik probeerde discussie toch wat in te korten door via de mod edit, hierover nog wat kwijt te willen, mocht Lifeguard of Koningspython nog iets willen opmerken, ter discussie stellen ofzo doe dat dan via de PB functie.