mist een deel tekst in admin_board_config
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
mist een deel tekst in admin_board_config
ik heb even een screen gemaakt:
http://www.x-zit.nl/foto/boardconfig.JPG
Het gaat om de vakjes in het zwart gedrukte, de bovenste van die 2 is van last visit mod en de onderste van shout.
Ik heb beide mods nagelopen en ik mis niets in files.. Hoe kan het dan toch dat er geen tekst bij staat?
http://www.x-zit.nl/foto/boardconfig.JPG
Het gaat om de vakjes in het zwart gedrukte, de bovenste van die 2 is van last visit mod en de onderste van shout.
Ik heb beide mods nagelopen en ik mis niets in files.. Hoe kan het dan toch dat er geen tekst bij staat?
-
#-----[ FIND ]------------------------------------------------paul schreef:Taalbestanden niet goed aangepast.
#
?>
#
#-----[ BEFORE, ADD ]-----------------------------------------
#
// Start add - Fully integrated shoutbox MOD
$lang['Prune_shouts'] = 'Auto prune shouts';
$lang['Prune_shouts_explain'] = 'Number of days, before the shouts are deleted, if a value of 0 is submittd, autoprune will be disabled';
// End add - Fully integrated shoutbox MOD
dit heb ik gewoon gedaan en het werkt niet

-
-
- Contacteer:
open language/lang_dutch/lang_admin.php
zoek
en kijk of alles is ingevuld bij de vertaling. Misschien is dat het.
Ik heb wel dat je het wel bij engels ziet maar niet bij nederlands... Of je moet de veranderingen die je bij language/lang_english/lang_admin.php ook uitvoeren bij je nederlandse lang_admin.php
zoek
Code: Selecteer alles
//
// Configuration
//
Ik heb wel dat je het wel bij engels ziet maar niet bij nederlands... Of je moet de veranderingen die je bij language/lang_english/lang_admin.php ook uitvoeren bij je nederlandse lang_admin.php
-
-
Ik heb alles gecontroleerdpaul schreef:Daar hoef je niks neer te zetten, enkel aan het eind.
Je hebt simpelweg EEN van de files die je moest aanpassen, niet/niet goed aangepast.

Dit moet het zijn
Code: Selecteer alles
#-----[ FIND ]------------------------------------------------
#
$tables = array(
#
#-----[ AFTER, ADD ]------------------------------------------
#
$tables[] = 'shout';
$tables = array(
'auth_access', 'banlist', 'categories', 'config', 'disallow', 'forums', 'forum_prune', 'groups', 'posts', 'posts_text', 'privmsgs', 'privmsgs_text', 'ranks', 'search_results', 'search_wordlist', 'search_wordmatch', 'sessions', 'smilies', 'themes', 'themes_name', 'topics', 'topics_watch', 'user_group', 'users', 'vote_desc', 'vote_results', 'vote_voters', 'words');
$tables[] = 'shout';
MAAR: als ik het aanpas volgends installatie, dan werkt mijn admin panel weer niet, dan is het weer wit en leeg aan linkerkant, zie eerdere topic van mij
Mijn oproep is vanaf hier: kan er iemand samen met mij kijken waar mijn probleem zich in bevind?
-
-