reclame op forum plaatsen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

reclame op forum plaatsen
Hallo
Ik heb deze vraag al meerdere malen gesteld op het forum, maar helaas nog geen antwoord op gekregen.
Ik wil graag op de voorpagina van mijn forum adds by google reclame neerzetten.
Maar mijn vraag is hoe kan ik dat plaatsen.
Hoe ik mijn adds code moet kopieeren en plakken is dus niet de vraag, maar hoe kan ik het op mijn forum krijgen.
Ik heb een editorprogramma Editplus.
Welke pagina maak ik open is dat de index ???
En waar zet ik het neer.
Ik heb geen ervaring met editplus, gebruik altijd dreamweaver, heb ook weinig html kennis.
Ik heb deze vraag al meerdere malen gesteld op het forum, maar helaas nog geen antwoord op gekregen.
Ik wil graag op de voorpagina van mijn forum adds by google reclame neerzetten.
Maar mijn vraag is hoe kan ik dat plaatsen.
Hoe ik mijn adds code moet kopieeren en plakken is dus niet de vraag, maar hoe kan ik het op mijn forum krijgen.
Ik heb een editorprogramma Editplus.
Welke pagina maak ik open is dat de index ???
En waar zet ik het neer.
Ik heb geen ervaring met editplus, gebruik altijd dreamweaver, heb ook weinig html kennis.
Het is gelukt bedankt.paul schreef:Je kan hem helemaal bovenaan zetten in die file(Geen regels vervangen, gewoon toevoegen), en daarna weer uploaden.
Maar nu blijft het natuurlijk alleen op de voorpagina staan.
Als mensen een ander topic aanklikken is het weer weg.
In andere forums zie je het op iedere pagina staan, maar die gebruiken dan misschien een framepagina.
Kan ik het hier ook in andere topics invoegen.
Nu doet mijn forum niets meer.margaret schreef:Bedankt zo is het perfect !!!!!!!!!1paul schreef:Ik dacht dat je alleen op index wou, vandaar
Dan moet je het weer even uit index_body.tpl verwijderen, en dan helemaal onderaan overall_header.tpl neerzetten
Het gaat niet meer open.
Als er iemand wil registreren krijgt hij de melding if your brownser do not support...............
Kan pagina niet vinden
Waar kan ik deze url vinden. De url die hierboven staat.paul schreef:http://www.JOUW_FORUM.EXT/FORUM_MAP/profile.php?mode=viewprofile&u=2 daar kan je je username vinden. Je kan dan een nieuw wachtwoord aanvragen bij de login pagina
Ik snap het niet helemaal.
Moet ik daarvoor naar mijn editor, of naar mijn url.
Laatst gewijzigd door iemand08 op 12 jul 2007, 01:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb mijn wachtwoord, maar nu gaat het administratiegedeelte weer niet open.iemand08 schreef:Wat is de link van je Forum???margaret schreef:Waar kan ik deze url vinden. De url die hierboven staat.paul schreef:http://www.JOUW_FORUM.EXT/FORUM_MAP/profile.php?mode=viewprofile&u=2 daar kan je je username vinden. Je kan dan een nieuw wachtwoord aanvragen bij de login pagina
Ik snap het niet helemaal.
Moet ik daarvoor naar mijn editor, of naar mijn url.
Ik denk dat ik maar een ander forum moet installeren.
Dan gaat het wel open dan weer niet, dan kan je wel inloggen dan weer niet. Heb nu alleen de rechterkant van het admin gedeelte, linkkant staan kan brownser niet vinden.