Vreemde gast?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Vreemde gast?
De laatste dagen komt er een gast op mijn forum die in no-time alle onderwerpen bij langs gaat. (binnen 1 minuut).
Maar ook het het onderwerp 'profiel' en 'priveberichten' wordt aangeklikt.
Ik zie in de beheerdersindex het IP nummer en de lange rij onderwerpen die hij/zij heeft aangeklikt.
Zodra ik zelf op het forum kom is de gast even later weg.
Moet ik me hierover zorgen maken?
Maar ook het het onderwerp 'profiel' en 'priveberichten' wordt aangeklikt.
Ik zie in de beheerdersindex het IP nummer en de lange rij onderwerpen die hij/zij heeft aangeklikt.
Zodra ik zelf op het forum kom is de gast even later weg.
Moet ik me hierover zorgen maken?
- Carlo Claessen
Nope. Ook over de profielpagina's en PB's hoef je je niet druk te maken.
Wat de robots doen is gewoon elke link op je pagina volgen. De zoekrobots hebben de rechten van een gewone gast, dus die kunnen de privéberichten van je leden niet bekijken. Ze volgen alleen de link "log in om je privéberichten te bekijken". Dan moeten ze een gebruikersnaam/wachtwoord invullen, en dat kunnen ze niet. Ze kunnen ook de verborgen subforums niet bekijken, want die zien ze niet.
Wat de robots doen is gewoon elke link op je pagina volgen. De zoekrobots hebben de rechten van een gewone gast, dus die kunnen de privéberichten van je leden niet bekijken. Ze volgen alleen de link "log in om je privéberichten te bekijken". Dan moeten ze een gebruikersnaam/wachtwoord invullen, en dat kunnen ze niet. Ze kunnen ook de verborgen subforums niet bekijken, want die zien ze niet.
-
- Contacteer:
Heb gekeken op http://www.dnsstuff.com/ , het is google-bot.paul schreef:Dat kan ja, sommige zijn actiever als andere.
Klik anders eens op het IP in acp, en probeer er dana chter te komen welke bot het is.

Wat is ACP?