- Wat is het probleem?
Wanneer ontstond het probleem?
Adres van je forum: http://
Geïnstalleerde mods:
Huidige template:
phpBB versie: 2.0.??
Waar is je forum gehost:
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Heb je gezocht naar een antwoord? (Ja, welke zoekwoorden? Nee, probeer eerst eens te zoeken)
fatal error...HELP!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
fatal error...HELP!
Support template:
If it does'nt kill you, it will make you stronger.
Zou je hem opnieuw willen invullen? Er ging iets mis.
EDIT: Ervan uitgaande dat je deze bedoelt:Dat betekent dat je functions.php niet hebt aangepast bij het updaten naar 2.0.20 
EDIT: Ervan uitgaande dat je deze bedoelt:
Code: Selecteer alles
Fatal error: Call to undefined function: dss_rand() in /home/single/domains/singleparent.nl/public_html/Forum/includes/sessions.php on line 180

alsnog uploaden als je hebt gedaan met changed files, anders alsnog aanpassen met de hand volgens de code changesmrstigter schreef:Ja klopt, die melding krijg ik. Wat moet ik dan veranderen in functions.php???

Ask stefDennis schreef:Op OK geklikt zonder een topic in te vullen (dan ben je al je ingevulde waardes kwijt), toen topic naam ingegeven en op OK geklikt??paul schreef:Zou je hem opnieuw willen invullen? Er ging iets mis.
Dacht dat, dat al gefixt was

-
- Contacteer:
Wat moet er met het copyright zijn dan???
Heeft iemand toevallig de juiste functions.php? als ik hem vanaf deze site download krijg ik een foutmelding bij het unzippen...en...waar hoort ie precies te staan? Sorry heren, maar deze dame heeft niet zoveel kaas gegeten van php
Heeft iemand toevallig de juiste functions.php? als ik hem vanaf deze site download krijg ik een foutmelding bij het unzippen...en...waar hoort ie precies te staan? Sorry heren, maar deze dame heeft niet zoveel kaas gegeten van php

If it does'nt kill you, it will make you stronger.
Heb je geupdate of niet ?, enw at snap je er dan precies niet aan?
Welke foutmelding krijg je precies, heb je een link?
Welke foutmelding krijg je precies, heb je een link?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads