Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
ArjanR
-
Contacteer:
Bericht
door ArjanR » 06 mei 2006, 08:05
Dit persoontje dacht dat hij wel even een template kon maken en vol enthousiasme begon hij met knoppen, tpl en het css bestand. Vol vreugde plaatste hij de nieuwe map in zijn templates map na ook theme-info te hebben aangepast.
Instaleren en geen forum meer
Geen foutmelding ook maar gelukkig was het alleen maar op mijn eigen computer en was ik alleen maar lid.
Nu dan de vraag;
Mag je anderen namen gebruiken voor de afbeeldingen en de classes of moeten dat dezelfde blijven als word aangegeven in de subSilver bestanden?
Een ezel stoot zich in het gemeen geen twee keer tegen dezelfde steen,
maar de mens, dat stomme dier, doet het wel een keer of vier

-
Bee
Bericht
door Bee » 06 mei 2006, 09:09
Je kan afbeeldingennamen en classes gewoon veranderen, maar vergeet niet dat afbeeldingennamen veranderd moeten worden in het cfg bestand, en classnamen natuurlijk in alle templatebestanden.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
ArjanR
-
Contacteer:
Bericht
door ArjanR » 06 mei 2006, 16:26
Oké dan heb ik iets anders fout gedaan
Bedankt voor je antwoord :thumb:

-
ArjanR
-
Contacteer:
Bericht
door ArjanR » 07 mei 2006, 11:29
Het knutselen gaat lekker, met de nodige krachttermen, maar ik wil graag de het inlogform gedeelte naar de bovenkant van de site plaatsen net zoals jullie hebben hierzo maar dan werkt het niet bij mij.
Wat zijn er nog meer voor aanpassingen nodig dan knippen en plakken als ik dat mag vragen?
En is het mogelijk om de button te vervangen door een afbeelding en ik weet dat ik dan van input=submit input=image moet maken maar als ik dat doe dan werkt het ook niet meer!

-
Bee
Bericht
door Bee » 07 mei 2006, 12:30
Op phpBBHacks.com staat een mod over hoe je de login op elke pagina kan gebruiken.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
ArjanR
-
Contacteer:
Bericht
door ArjanR » 08 mei 2006, 20:17
Weer dank je wel Bee want daar door merkte ik op dat ik in mijn haast de form code was vergeten mee te knippen.
Zie onderschrift.
Maar als ik type="image" aangeef en ook het plaatje erbij dan komt er inderdaad een afbeelding maar dan werkt de knop niet meer (kan niet inloggen) en als ik via css de button verander in dezelfde afbeelding dan ziet het er niet netjes genoeg uit naar mijn zin.
Wie heeft voor mij de oplossing of kan dat gewoon niet want ik wil niet in de php bestanden gaan rommelen?