Beste mensen,
Ik ben sinds drie dagen een forum aan het bouwen en ik heb alles werkende gekregen op 1 ding na.
Als ik een usergroup aangemaakt heb vind ik die totaal niet terug als ik er op klik boven het kopje inloggen (op dit forum).
De pagina die ik dan krijg is helemaal leeg terwijl ik die groepen wel `open´ heb benoemd en dus gewoon zichtbaar moeten zijn voor de users!
Wat doe ik hier verkeerd?
Alvast bedankt!
-Jaguyhere-
Usergroup is niet zichtbaar!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Usergroup is niet zichtbaar!
None at the moment...
Re: Usergroup is niet zichtbaar!
Als je naar Gebruikersgroepen gaat op je eigen forum moet ie daar gewoon bij staan.jaguyhere schreef:Beste mensen,
Ik ben sinds drie dagen een forum aan het bouwen en ik heb alles werkende gekregen op 1 ding na.
Als ik een usergroup aangemaakt heb vind ik die totaal niet terug als ik er op klik boven het kopje inloggen (op dit forum).
De pagina die ik dan krijg is helemaal leeg terwijl ik die groepen wel `open´ heb benoemd en dus gewoon zichtbaar moeten zijn voor de users!
Wat doe ik hier verkeerd?
Alvast bedankt!
-Jaguyhere-
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Ja, ik kan ´m zelf wel zien in mijn admin panel, maar het gaat erom dat de users ´m ook moeten kunnen zien op de manier die ik boven beschreven heb.
Mijn bedoeling is dat ze eerst lid moeten worden van een bepaalde groep voordat ze toegang krijgen tot het bepaalde sub-forum. Als ze de groep niet eens kunnen zien, hoe kan ik dat dan bereiken?
-Jaguyhere-
Mijn bedoeling is dat ze eerst lid moeten worden van een bepaalde groep voordat ze toegang krijgen tot het bepaalde sub-forum. Als ze de groep niet eens kunnen zien, hoe kan ik dat dan bereiken?
-Jaguyhere-
None at the moment...