- Wat is het probleem? Ik heb ezPortal op me forum, nu wil ik dat hij I.p.v alle medelingen de nieuwste berichten laat zien op de plek waar standaard alle medelingen staan. Hoe doe ik dit?
Wanneer ontstond het probleem?
Adres van je forum: *knip*
Geïnstalleerde mods: Allerlei
Huidige template: FI Black 3D Blue
phpBB versie: 2.0.20
Waar is je forum gehost: Bas Server 3
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Heb je gezocht naar een antwoord? (Ja, welke zoekwoorden? Nee, probeer eerst eens te zoeken)
ezPortal vraag
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

ezPortal vraag
Support template:
Laatst gewijzigd door royduin op 02 mei 2006, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
/templates/xx/portal_body.tpl bewerken, en html een beetje leren
(je moet table's verplaatsen)
(je moet table's verplaatsen)
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Je wilt je bloks op een andere plek hebben zeg je net 

als je goed leest zie je dat je in portal.php een aanpassing kunt maken wat je allemaal wilt laten zien een forum nummer kun je daar aangeven
als je goed gelezen hebt, moet je het gezien hebben , daar kun je ook aangeven hoeveel karakters hij van elk bericht laat zien en welke poll je op het portal wilt laten zien
Maar wees duidelijk in je vraag
hoop dat je het zo gaat redden
Voorbeeldje ter verduidelijking
Edwin
als je goed gelezen hebt, moet je het gezien hebben , daar kun je ook aangeven hoeveel karakters hij van elk bericht laat zien en welke poll je op het portal wilt laten zien
Maar wees duidelijk in je vraag
hoop dat je het zo gaat redden
Voorbeeldje ter verduidelijking
Code: Selecteer alles
//
// Set configuration for ezPortal
//
// Welcome Text: note that we are in PHP file, so use \' instead of ' and use \\ instead of \ (HTML enabled)
$CFG['welcome_text'] = 'Welkom op het <b>Setterforum</b><br />
<br />Het <b>Enige</b> nederlandse forum over de Setter
<br />Hier kun je alles kwijt over deze geweldige honden
<br />Ook kun je hier fokkers vinden, en je vragen kwijt over gezondheid en voeding
<br />Verder is het gezellig en leerzaam
<br />
<br />hieronder vind je de laatste 5 topics van het forum, wil je alles lezen, klik dan even op Forum aan de linkerkant
<br /><br />veel plezier!! ^_^';
// Number of news on portal
$CFG['number_of_news'] = '5';
// Length of news
$CFG['news_length'] = '300';
// News Forum ID: separate by comma for multi-forums, eg. '1,2,5'
$CFG['news_forum'] = '2,29,28,5,31,30,22,5,11';
// Poll Forum ID: separate by comma for multi-forums, eg. '3,8,14'
$CFG['poll_forum'] = '35,2';
Bedankt,
ga het proberen, waarom moet de poll veranderd worden?
De poll is toch goed?
Roy
ga het proberen, waarom moet de poll veranderd worden?
Code: Selecteer alles
// Poll Forum ID: separate by comma for multi-forums, eg. '3,8,14'
$CFG['poll_forum'] = '35,2';
Roy
Laatst gewijzigd door royduin op 26 apr 2006, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb het geprobeerd, maar nu laat hij van elke catogorie van mijn forum het nieuwste bericht zien! Dit moet ook niet. Hieronder wat ik wel wil:
Ga eens naar mijn forum: *knip*
Dan zie je aan de linkerkant een block met nieuwste berichten, die volgorde en die berichten, zo wil ik het in het midden hebben onder welkom. (maar dan wel met het bericht e.d. dus niet alleen de titel e.d)
Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel en alsnog een stukje script hier voor mij presenteerd waar ik wat aan heb!
Roy
Dan zie je aan de linkerkant een block met nieuwste berichten, die volgorde en die berichten, zo wil ik het in het midden hebben onder welkom. (maar dan wel met het bericht e.d. dus niet alleen de titel e.d)
Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel en alsnog een stukje script hier voor mij presenteerd waar ik wat aan heb!
Roy
Laatst gewijzigd door royduin op 02 mei 2006, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Sorry voor het ongemak!
Ik had de copyright onder mijn forum verandert (nu weer terug gezet).
Nu als nog me vraag:
Ik heb het geprobeerd, maar nu laat hij van elke catogorie van mijn forum het nieuwste bericht zien! Dit moet ook niet. Hieronder wat ik wel wil:
Roy
Ik had de copyright onder mijn forum verandert (nu weer terug gezet).
Nu als nog me vraag:
Roy
Laatst gewijzigd door royduin op 02 mei 2006, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
In portal.php
He tjuiste forum id defineren:
zie eerdere gegeven voorbeeld:
He tjuiste forum id defineren:
zie eerdere gegeven voorbeeld:
// News Forum ID: separate by comma for multi-forums, eg. '1,2,5'
$CFG['news_forum'] = '(forum id hier)';
Ow.. nu snap ik waar jullie het over hebben, maar dat bedoel ik eigenlijk niet.
Ik wil eigenlijk als iemand een bericht plaatst op mijn forum dat die op me portal komt. Plaatst iemand daarna nog een bericht, komt die bovenaan en schuift die er stond naar onderen (standaard).
Hij moet de nieuwste berichten automatisch laten zien. Niet dat als er een nieuw bericht is dat ik dat ID erop moet zetten en hij het dan pas laat zien.
Roy
Ik wil eigenlijk als iemand een bericht plaatst op mijn forum dat die op me portal komt. Plaatst iemand daarna nog een bericht, komt die bovenaan en schuift die er stond naar onderen (standaard).
Hij moet de nieuwste berichten automatisch laten zien. Niet dat als er een nieuw bericht is dat ik dat ID erop moet zetten en hij het dan pas laat zien.
Roy
voor IM portal:
http://www.phpbbhacks.com/download/5391
Voor EZ portal (deze moet je wel even zo aanpassen naar je wensen en dan in een block zetten):
http://www.phpbbhacks.com/download/2057
Vermoed dat je hiermee toch al enigszins geholpen bent
http://www.phpbbhacks.com/download/5391
Voor EZ portal (deze moet je wel even zo aanpassen naar je wensen en dan in een block zetten):
http://www.phpbbhacks.com/download/2057
Vermoed dat je hiermee toch al enigszins geholpen bent