Admin login

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
squirle_vc

Admin login

Bericht door squirle_vc » 05 aug 2003, 01:12

Ik heb een nieuw forum geinstaleerd, hetzelfde als de vorige keer, maar nu 2.0.6. (eerst 2.0.5)

Probleem is wanneer ik een superadmin maak *squirle*. En dan na installatie en na verwijderen install en contrib naar index.php ga en op administration panel klik zegt ie dat ik geen toegang heb.
Afbeelding
Afbeelding

Sorry als de plaatjes wat groot zijn, maar het is 2 uur en ik wil gaan slapen :P. In de hoop dat er nog iemand tussen 2 en laat in de ochtend heir zit die me kan helpen

FlorisD
Contacteer:

Bericht door FlorisD » 05 aug 2003, 08:55

De map admin of het bestand admin/index.php bestaat niet of heeft de verkeerde CHMOD rechten. Dat is wat ik eruit kan halen. Controleer via je FTP programma of deze map bestaat en of deze de goede rechten heeft (in ieder geval moeten gasten - derde kolom bij CHMOD - kunnen lezen en executeren (uitvoeren)).
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

squirle_vc

Bericht door squirle_vc » 05 aug 2003, 10:40

Ze hadden verkeerde cmod rechten en nog wat dingen, gewoon alles leeggegooid en opnieuw geinstalleerd.

Maar bedankt hij doet het nu

FlorisD
Contacteer:

Bericht door FlorisD » 05 aug 2003, 18:40

squirle_vc schreef:Ze hadden verkeerde cmod rechten en nog wat dingen, gewoon alles leeggegooid en opnieuw geinstalleerd.

Maar bedankt hij doet het nu
YW! :D
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

Gesloten