Berichten en threads zomaar verdwenen??

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
starrynowhere

Berichten en threads zomaar verdwenen??

Bericht door starrynowhere » 21 apr 2006, 08:08

Support template:
  • Wat is het probleem?

Uit verschillende fora zijn threads en postings verdwenen, het lijkt erop alsof het alleen postings en discussies betrof van de laatste 2 dagen...

Wanneer ontstond het probleem?

Vanacht? Gisterenavond was alles nog OK

Geïnstalleerde mods:

Niks, alles default.

Huidige template:

De default van PHPbb: subSilver

phpBB versie: 2.0.??

2.0.20

Waar is je forum gehost:

Flexwebhosting, prof. toko

Heb je onlangs iets verandert aan je forum?

Helemaal niks, alleen 1 forum toegevoegd via de GUI

Dus, mijn probleem, er lijken opeens complete threads en postings te zijn verdwenen...ik schat 100 ofso....

thx!
    Starry.

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 21 apr 2006, 08:29

Met 1 forum toegevoegd via GUI, bedoel je dan dat je via het administratiepaneel van phpBB een subforum hebt toegevoegd, of dat je een compleet nieuw forum hebt toegevoefd, naast een bestaand forum?

Enniewee, er lijkt iets mis te zijn met je database. Heb je daar nog een backup van?

starrynowhere

Bericht door starrynowhere » 21 apr 2006, 08:33

SFB schreef:Met 1 forum toegevoegd via GUI, bedoel je dan dat je via het administratiepaneel van phpBB een subforum hebt toegevoegd, of dat je een compleet nieuw forum hebt toegevoefd, naast een bestaand forum?

Enniewee, er lijkt iets mis te zijn met je database. Heb je daar nog een backup van?
Gewoon een subforum via het Administratie Paneel toegevoegd. Ook heb ik gisteren bij 1 forum een Moderator toegevoegd, die is nu ook verdwenen. Lijkt erop dat alle veranderingen (+postings etc) van gisteren zijn verdwenen. Ik heb 10 users en amper 500 berichten, is toch vaag zoiets...? :)

Ik heb de provider ook ff gemaild, wellicht hebben die een backup moeten terugzetten ofso...

Ik heb geen backup van het forum, is een soort van testfase waar we in zitten...

thx,
Starry

Gesloten