Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Diablo Gamer
- Contacteer:
Bee
ik weet dat je het druk hebt met bezorgen.
maar die 550 euro die ik je doneer zou ik maar snel van de bar afpakken als ik jou was!
ik weet dat je het druk hebt met bezorgen.
maar die 550 euro die ik je doneer zou ik maar snel van de bar afpakken als ik jou was!
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
ik ook
*kraakt kluis (helemaal niet zo moeilijk als ik dacht, heb de zware jongens ingehuurd) en geeft 50 auro aan zware jongens, betaalt met het overige geld de rekeningen vanaf dat de bar opstart, legt nog geld toe ook (is ook wel hard nodig) en krijgt bedanje van ons bijtje (bee = engels voor bij)*
*kraakt kluis (helemaal niet zo moeilijk als ik dacht, heb de zware jongens ingehuurd) en geeft 50 auro aan zware jongens, betaalt met het overige geld de rekeningen vanaf dat de bar opstart, legt nog geld toe ook (is ook wel hard nodig) en krijgt bedanje van ons bijtje (bee = engels voor bij)*
*Mwa Mwa Mwa Mwa* Helaas voor jou is de kluis met irisscan beveiligd, dus is dit schier onmogelijkWebsite schreef:ik ook

... Maar ik modereer (nog) niet.
Paul's internetcafé/restaurant
Opent morgen zijn deuren!
De eerste 10 dagen krijgt iedere bezoeker terwijl hij op zijn eten zit te wachten gratis internet via de laptop!*
Onze openingstijden:
Ma-vr: 11.00 - 0.00
Za: 10.00 - 2.00
Zo: 12.00 - 1.00
Onze kaart!(onder voorbehoud!)
*zolang er laptops vrij zijn. Onze huisregels zijn op computergebruik van toepassing. Vraag ernaar bij de bar.
Opent morgen zijn deuren!
De eerste 10 dagen krijgt iedere bezoeker terwijl hij op zijn eten zit te wachten gratis internet via de laptop!*
Onze openingstijden:
Ma-vr: 11.00 - 0.00
Za: 10.00 - 2.00
Zo: 12.00 - 1.00
Onze kaart!(onder voorbehoud!)
*zolang er laptops vrij zijn. Onze huisregels zijn op computergebruik van toepassing. Vraag ernaar bij de bar.
Goedeavond,
Welke Bar is nu open
Welke Bar is nu open

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Diablo Gamer
- Contacteer:
- Bas
- Contacteer:
En, voor Paul zijn bar, heb ik ook een KiSS DP-558 over. 
Hij zal over een paar minuten afgeleverd worden, en de rekening van 0 euro zal ook meteen betaald worden daar.

Hij zal over een paar minuten afgeleverd worden, en de rekening van 0 euro zal ook meteen betaald worden daar.

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Biertje,
Rondje van mij ik tracteer
Rondje van mij ik tracteer

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader