Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Bee kan hier tegenop!!
Ik zal hem erbij steunen...
ligt ergens nog een ouwe sok met wat euro's hier
Ik zal hem erbij steunen...
ligt ergens nog een ouwe sok met wat euro's hier
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Leugenaar, op maandag is de gemeente dicht vanwege 2e paasdag, en ik zal wel even bellen naar de gemeente dat ik bezwaar heb tegen jouw vergunning, want het past niet in het bestemmingsplan 
Overigens bevat IPB 1.2 een XXS, een SQL injection, een fout waarmee bestanden op de server aangepast kunnen worden en een waarmee foutieve code geinjecteerd kan worden in je forum.

Overigens bevat IPB 1.2 een XXS, een SQL injection, een fout waarmee bestanden op de server aangepast kunnen worden en een waarmee foutieve code geinjecteerd kan worden in je forum.
Laatst gewijzigd door Bee op 14 apr 2006, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Paul,
Bee had je wel even te pakken met je maandag hahahaha
1-0
ik wil niemand opstoken maar.....
Psjjjt!
Bee had je wel even te pakken met je maandag hahahaha
1-0
ik wil niemand opstoken maar.....

Je weet toch dat ik goede connecties heb met de burgemeesterpaul schreef:Dinsdag dag![]()
en dan teken ik alsnog bezwaar in tegen jouw vergunning, want die past dan ook niet in het bestemmingsplan, en je had geen vergunning voor de verbouwing

mannen, jullie gaan te hard.
ik kan het niet meer bij houden!
geef elkaar een hand!
Bee doet de bar
Paul de catering!
Opgelost
ik kan het niet meer bij houden!
geef elkaar een hand!
Bee doet de bar
Paul de catering!
Opgelost
Speelt de burgemeester vriendjes politiek
Dan heeft Paul geen Kans.
Dat wordt iligaal bier verkopen

Dat wordt iligaal bier verkopen

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
hehehehehehepaul schreef:bee de gevangis,
paul de bar en catering
En dan? dan heb jij wizzzzz iedere ochtend in je nek
Ik ben het op drie van zijn sitespaul schreef:dat heb ik zowiezo al, want spreek hem dagelijks(Eigenlijk ook wel logische, op 2 van zijn sites admin zijn
)

-
- Contacteer:
lang leve de paginka's :thumb:
Muwhahahaha
En wizzzzz... als die tenst sluit...
Komen we met zijnn alle bij jou thuis
Muwhahahaha
En wizzzzz... als die tenst sluit...
Komen we met zijnn alle bij jou thuis
Jij bent zeker nog neit bij mij binnen geweest? Er staat hier een complete keuken van zon 200.000 euro, inclusief 3 koks. Verder hebben wij 3 proffesionele biertaps, ipv die flesjes die jij aanbiedBee schreef:Ik ben het op drie van zijn sitespaul schreef:dat heb ik zowiezo al, want spreek hem dagelijks(Eigenlijk ook wel logische, op 2 van zijn sites admin zijn
)
Maarre, als jij mij voor de rechter daagt, heb je zelf ook een probleem. Jij hebt mij een rekening gestuurd van meer dan 100.000 euro, en ik wil ook wel weten wat je kan koken voordat je ook maar een horecagelegenheid begint. Met dat ene biertendertje van je (1 liter bier uit de biertender is veel duurder dan 1 liter bier uit flesjes) kom je er niet, waarom denk je dat ik 20 koelkasten met elke alcoholistische drank die er bestaat heb?