Foutmeldingen na install mods.

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Natascha

Foutmeldingen na install mods.

Bericht door Natascha » 13 apr 2006, 07:15

Hey ik krijg sindsdat ik de Skype MOD en Birthday MOD heb, constant foutmeldingen.
Nu wil ik deze mods eraf hebben, want ze werken ook nog eens niet op me forum, maar heb ze met easymod geinstalleerd en zie er geen functie om ze te verwijderen.
Als ik handmatig dingen probeer te verwijderen geeft hij alleen nog meer foutmeldingen.
Had een backup gemaakt voor de install, maar als ik die er opnieuw opzet, blijven de MODs er toch nog opstaan.

Kan ik ze er afhalen door gewoon het forum weer opnieuw te uploaden zoals de bestanden op me computer staan? En de bestanden dan te overschrijven? Of zijn dan ook al me berichten ook kwijt?

Of hebben jullie een ander idee?

lot
Contacteer:

Bericht door lot » 13 apr 2006, 09:42

Hoi Natascha,

Als je, van de bestanden die je moest aanpassen, een backup gemaakt hebt, dan kun je die gewoon later weer terug zetten en de gewijzigde bestanden overschrijven.
De eventuele extra bestanden die moest uploaden kun je dan ook verwijderen.
Als je je originele bestanden na een aanpassing terug zet ben je niet al je berichten kwijt want die worden opgeslagen in de database tabellen.
Ook evenuele sql aanpassingen die je voor de mods moest uitvoeren kun je terug draaien. Plaats daarvoor even de INSERT INTO SQL commando's uit de mods hier.

Lotte.

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 13 apr 2006, 11:50

Welke fout krijg je precies,
Mischien een overbodige tip maar heb je dit artikel al gelezen: http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=24
En altijd een bakcup maken van zowel de ftp bestanden, als de database voordat je begint :wink:

Natascha

Bericht door Natascha » 13 apr 2006, 14:12

nou ik heb hem nu dus wel zo gekregen dat ik geen foutmeldingen meer heb nu, maar het stukje om je verjaardag in te vullen in je profiel staat er nog wel en van skype ook.

de backup heb ik dus gemaakt via het admin paneel van het forum zelf.
heb wel vorige week een backup gemaakt van me database zelf, dus die zou ik evt kunnen overzetten, alleen ben ik dan al me berichten vanaf die tijd kwijt denk ik? of kan ik dat bestand redden?

dit is echt me eerste forum wat ik op deze manier heb, dus ben echt nog behoorlijk blanco wat dat betreft. den dat ik easymod er hierna (als het forum weer "gered" is) ook afgooi en de mods toch handmatig ga proberen te doen, zodat ik zelf ook weet wat ik doe. :roll:

Natascha

Bericht door Natascha » 13 apr 2006, 14:24

Dit staat in het install bestand van de bithday mod:

* Plaats hier geen volledige mods *

Wat kan ik nu het beste terugzetten dan?
Volgens mij in ieder geval templates/subsilver? maar misschien nog wat anders?

TWEagle
Contacteer:

Bericht door TWEagle » 13 apr 2006, 17:58

heb je nog andere mods erop?

Natascha

Bericht door Natascha » 14 apr 2006, 17:17

EasyMOD
Moderator Tags
HTML BBcode MOD
Multiple BBCode MOD

En dan de birthday mod en Skype Mod en die laatste 2 geven dus de problemen.
Opzich zou het geen probleem zijn als die andere mods er ook af zijn, dus kan ik zelf makkelijk weer terug zetten.

Welke files zou ik moeten overschrijven om dit dus weg te krijgen?

TWEagle
Contacteer:

Bericht door TWEagle » 14 apr 2006, 17:43

mss opnieuw installeren is wel heel bruusk

Natascha

Bericht door Natascha » 14 apr 2006, 18:13

maar kan dit zonder alle geplaatste berichten en gebruikers kwijt te raken?

Gesloten