verhuizen phpbb forum

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Taragon

verhuizen phpbb forum

Bericht door Taragon » 13 apr 2006, 22:38

Hey,

Al vanaf het begin van het bestaan van onze unreal tournament 99 clan draait ons phpbb forum op een deticated (thuis-) server (vanaf ca. half 2004).
Nu huur ik bij i3d.nl een webhostingpakket en wil ik dit forum verplaatsen naar i3d zonder verlies van enige gegevens.

Ik heb nu een volledige kopie gemaakt van alle bestanden van het forum, en deze naar i3d.nl geupload.

Nu heb ik een mysql backup gemaakt (niet via het forum, maar via phpmyadmin) en wil ik deze hier importeren.

Nu is deze backup ca. 9 mb en zou ik deze moeten splitsen tot packages van ca. 2mb op hier te kunnen uploaden.

Hier gaat het denk ik echter verkeerd.

Met ultraedit heb ik het sql bestand gedeeld (op een willekeurige plaats) en hier losse sql files van gemaakt.
Deze wil ik nu importeren in mijn nieuwe phpmyadmin.

Dit laatste krijg ik dus niet juist voor elkaar. Waarschijnlijk door een tekort aan kennis hoe een sql bestand juist te delen.

Heeft iemand enige ervaring met een soortgelijke verhuizing, of het delen van een sql bestand?

Alvast bedankt voor het lezen van deze post!

Met vriendelijke groeten,

Cor

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 13 apr 2006, 22:40

Hoi Taragon,

Lees eventjes op uw gemak het volgende artikel -> http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=8.
Het bedraagt het artikel hoe verhuis ik me board naar een andere host.

Succes.

Gesloten